Ziggo

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo klantenservice

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

141 gedachten over “Ziggo”

  1. Jullie zijn heel moeilijk te bereiken, via telefoon en chat! Lijkt me toch simpel om dit te regelen via de hoofdpagina van de website en niet via allerlei omwegen.

  2. Service zou beter kunnen want dat gratis nummer bij storing is wel mooi,geen verbinding vaste telefoon geen gratis nummer. Hoe kan je dan contact krijgen??????????? Vaste telefoon geen verbinding.

  3. Beste,
    Een vraag: ik heb een Ziggo pakket van TV compleet en internet voor 68 euro per maand.
    Ik wil graag het kastje ontvangen wat bij dit pakket hoort.
    Tot nu heb ik steeds het kastje van UPC gebruikt. Dit is inmiddels ca. 13 jaar oud.

    Hoop spoedig van u te horen ,

    Mpt Spitters , Kastanjehof 322, 5664. RR . Geldrop

  4. Wat een service !! Kan op geen enkele manier contact krijgen zonder direct € 1 per minuut (!!) te betalen. BELACHELIJK!
    Heb al jaren een extra abonnement om golf te kunnen kijken. Nu wordt op Gran Canaria gegolfd , 2 nederlanders staan in de top 5 en wat wordt er uitgezonden ????? Een herhaling van een of ander GPA toernooi !
    Graag uitleg hierover en ook hoe ik dan wel telefonisch (tegen een normaal tarief) contact kan krijgen.

  5. Goeden middag. Kunt u mij zeggen hoe ik een volledig programmaoverzicht krijg van alle tv zenders zoals vroeger bij horizon.go. Ik krijg het niet voor elkaar.
    Bij voorbaat dank
    H.m. Simons
    Tobias Asserlaan 59
    5056 VB Berkel – Enschot.
    Telf:06 515 84869.

  6. Mijn ervaring is super slecht met jullie, ik probeer een man te helpen van 74 jaar oud en wil telefonisch contact. Dan krijg je een bandje en je moet het maar met de online versie doen. Terwijl ik dat al tig keer heb geprobeerd het lukt niet. Meneer van 74 heeft net een nieuw dekstop gekocht en ik wil hem hel+pen maar zonder alle inlog gegevens lukt dat niet. Dus van alles geprobeerd maar nee, bel ik op verschillende nummers steeds hetzelfde bandje dat jullie daar geen tijd aan willen besteden (zo komt het op mij echt over)
    Ik zou graag persoonlijk contact op een afgesproken tijd willen hebben zodat ik meneer kan helpen met zijn nieuwe pc.

  7. zeer slecht, 30 minuten gebeld en nog geen tv
    wel € 30. armer, wie betaalt dat.

  8. Hallo

    Wij zitten nu bijna een jaar te wachten op de tweede next kastje
    Wanneer komt deze eindelijk?

  9. bedankt voor het tonen van de telefoonnummers die ik niet kan gebruiken. Zoals toch duidelijk moet zijn . Ik ben namelijk meer dan een uur bezig ziggo duidelijk te maken dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden. Doe iets

Plaats een reactie