Ziggo

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo klantenservice

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

141 gedachten over “Ziggo”

  1. Waarom is Ziggo zo moeilijk te bereiken voor hun klanten?? Als je het opgegeven nummer draait wordt de verbinding verbroken. Ik betaal veel geld voor dit abonnement maar kan geen televisie kijken. Als Ziggo mij niet belt, naar bijgevoegd nummer, ga ik van Provider veranderen. 06_878 849 79

  2. Sorry, er is een storing in de straat (Scheldestraat Haarlem). Geen internet. Dus kan niet bij mijn inlogggevens op de i-pad.. Dus kan niet inloggen om een vraag te stellen. Ik informeer jullie nu via mijn telefoon. NIEMAND TELEFONISCH BEREIKBAAR OM 21.00 UUR. NIET LEUK, NIET FIJN, NIET SOCIAAL.

  3. Ik heb nav het opzeggen van Ziggo telefonisch contact gehad met een medewerker van Ziggo. We hebben elkaar 5 minuten gesproken en zijn overeen gekomen dat per 23 juli het contract beëindigd zou worden. Prima geregeld zou je denken. Nu krijg ik post van Ziggo: Aan de erven van J.C. van der Donk, et cetera. Referentie nummer TMPLT532 mijn klantnummer was 13550269. Over de accuraatheid van Ziggo had ik zo al mijn bedenkingen maar dit vind ik wel heel kwalijk. Mijn erven wordt veel sterkte gewenst de komende tijd, gelukkig is dit niet nodig want ik heb een uitstekende gezondheid en heb nog niet het voornemen te overlijden.

  4. De sterrywordenerautomatischbijgezet.lossers

  5. Niet al te best.ben al jaren klant bij Ziggo. Nu doet mijn huistelefoon het niet wil Ik met mijn mobiel bellen.?? Kost??? Bij Vodafone ben ik klant. Ik denk dat het tijd wordt om over te stappen naar een andere provider.

  6. hoi. met Sjef
    mijn ervaring met Ziggo zijn slecht krijg geen contact met Ziggo .
    ik heb zins een tijd maar beperkt aantal zender en geen radio zender .
    hoe kan dat ???
    En ik wil een retour doos om een Ziggo kasje terug te sturen
    gr ajhm Schellekens
    Schoorswinkel 51
    5421dn Gemert

  7. Is de storing mijzijde kamerik al opgelost?
    Zie niet in storingslijst dat er storing is.
    Is mij verteld over de storing nog geen wifi

  8. geachte ,. heb gebeld naar ziggo over een wijziging van mijn abonnement heb het geprobeerd via de mail maar dat kreeg ik niet voor elkaar later kom ik er achter dat mijn dat telefoontje 15 euro heeft gekost vind dit echt niet kunnen het kost toch al genoeg zou graag in aanmerking komen dat dit vergoed word

  9. 05-05-2022;

    Naar aanleiding van uw mail d.d. 03-05-2022, met de vraag “vertel ons hoe we het doen”het volgende:
    Mijn inziens heeft het geen nut om op dergelijke mails/vragen te antwoorden, gezien de onderstaande reactie die reeds 29-04-2022 is gestuurd en blijkbaar niet wordt gelezen.

    29-04-2022:

    Door werkzaamheden aan de straat is de kabel gesneuveld, dus geen internet en/of TV. Na reparatie in opdracht van de aannemer (rond 10-02-2022)hebben we ruim twee maanden slecht -of geen verbinding gehad. De keren dat ik heb gebeld met de klanten service werd er niet naar mijn verhaal geluisterd dat dit kwam door de werkzaamheden, de klanten service bleef maar monteurs sturen die in huis alles na keken en zelfs zeiden dat het signaal zwak was en vervolgens weer weggingen. Na anderhalve maand kwam er een monteur die dan toch buiten ging meten die kwam tot de conclusie dat er in de kabel buiten kortsluiting zat. Dit moest worden gerepareerd. Daarna bleef het weer stil en na verschillende (boze)telefoontjes naar “Ziggo ploeg on” is de kabel 21-04-2022 gerepareerd.
    Mijn advies aan de klantenservice; ER STAAT GEEN STRAF OP HET LUISTEREN NAAR DE KLANT, doe er je voordeel mee en behandel de klant niet als één of andere NoNo.

    M.vr.gr.
    H.C. Leeuwestein
    Klant nummer 5217659

Plaats een reactie