Bijenkorf klantenservice
De Bijenkorf is Nederlands grootste en meest luxe warenhuisketen met maar liefst zeven vestigingen verspreid door heel Nederland. De Bijenkorf verkoopt diverse grote kledingmerken, accessoires, cosmetica en parfum. Verder kunt u hier ook terecht voor meubel en woonaccessorires, kookartikelen, boeken en sport- en reisartikelen. Bij de Bijenkorf kunt u ook terecht voor een hapje en een drankje in een van de horecagelegenheden in het gebouw.
Al meer dan 150 jaar een sterk premium merk
De Bijenkorf werd in 1870 opgericht en groeide uit tot een grote warenhuisketen met meerdere vestigingen. Het is al ruim 150 jaar een sterk merk. De vier merkwaarden van de Bijenkorf zijn: klantgericht, inspirerend, stijlvol en premium en dit ziet u terug in alles wat het warenhuis uitstraalt. De winkels, het assortiment, uitingen en medewerkers werken er dagelijks hard aan om samen deze identiteit uit te dragen.
Contact met Bijenkorf
De klantenservice van Bijenkorf staat maar liefst 7 dagen per week voor u klaar. De online chat is elke dag beschikbaar tussen 08.00 en 24.00. Heeft u een voorkeur voor telefonisch contact? Bel dan naar 020-8089333, dit nummer is bereikbaar tot 21.00. U kunt ook eenvoudig een vraag stellen op Whatsapp. App uw vraag naar 06-21135135 en u kunt binnen 6 uur een antwoord terug verwachten. Als laatste kunt u ook uw vragen kwijt bij de online klantenservice op het Twitter- of Facebook Kanaal van de Bijenkorf.
Overige contactmogelijkheden
Adres: De Bijenkorf, Postbus 12870, 1100 AW Amsterdam
Website: https://www.debijenkorf.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/debijenkorf/
Instagram: https://www.instagram.com/debijenkorf/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/debijenkorf