U zocht: Yellowbrick klantenservice
Informatie over Yellowbrick nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Yellowbrick is een bedrijf dat klanten de mogelijkheid biedt om hun auto mobiel te parkeren. Dit houdt in dat klanten de parkeertijd via hun mobiele telefoon kunnen starten en stoppen. Deze handelingen worden bij Yellowbrick “bricken” genoemd. Bricken levert parkeergemak en voordeel op. Het Nederlandse bedrijf Yellowbrick ontstond in 2006 en werd opgericht door moederbedrijf Waysis. Waysis is een familiebedrijf dat al sinds 1927 actief is op het gebied van verkeers- en mobiliteitssystemen. De vraag naar meer parkeergemak groeide de laatste jaren snel, waardoor Waysis op zoek ging naar innovatieve mogelijkheden om parkeren makkelijker te maken. Inmiddels is bricken in Nederland in 160 gemeenten mogelijk en is Yellowbrick ook actief in buurlanden België en Duitsland.
Hoe werkt mobiel parkeren
Om mobiel parkeren van Yellowbrick te kunnen gebruiken, dient u dit eerst aan te vragen. Dit kan eenvoudig via de website. U bent niet verplicht een abonnement af te nemen. Vervolgens installeert u de parkeerapp op uw telefoon, waarbij u inlogt met uw klantnummer. Daarna kunt u op pad. Eenmaal geparkeerd, start u simpelweg via de app uw parkeertijd. Weer terug bij de auto kunt u op dezelfde wijze de parkeertijd weer stoppen. De betaling van de parkeerkosten vindt achteraf plaats, door middel van een automatische maandelijkse afschrijving door Yellowbrick. De factuur ontvangt u in uw email, zodat u deze bijvoorbeeld ook makkelijk kunt declareren bij uw werkgever.
Contactmogelijkheden
Wanneer u vragen heeft over YellowBrick kunt u contact opnemen met de Customer Service op telefoonnummer 0900 2006999 (normaal tarief). Dit kan op werkdagen van 9:00 tot 18:00 uur. Ook via Facebook, Twitter of WhatsApp kunt u uw vragen kwijt.
Andere contactmogelijkheden
Vestigingsadres: H.J.E. Wenckebachweg 80, 1114 AD Amsterdam-Duivendrecht
E-mail: Geen algemeen e-mailadres bekend
Facebook: https://www.facebook.com/Yellowbrick
Twitter: https://twitter.com/yellowbricknl
Instagram: https://www.instagram.com/YELLOWBRICKNL/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/yellowbrick-b-v-/
YouTube: https://www.youtube.com/user/YellowbrickParkeren
WhatsApp: 0613689781, reactie binnen 3 uur
Website: https://www.yellowbrick.nl/
A.Moraal zegt
Ik kan iedereen adviseren geen contact op te nemen met Yellowbrick klantenservice .
Niet per telefoon ze gewoon niet op verbinding wordt verbroken ,ook niet per e-mail of WhatsApp
Je krijgt nergens maar dan ook nergens antwoord op. Ja een email of WhatsApp met de mededeling dat het erg druk is
Ik wacht nu al bijna twee weken op een reactie op mijn vraag!!!