U zocht: TransIP klantenservice
Informatie over TransIP nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
TransIP is een internetprovider bij wie u terecht kunt voor onder andere domeinnamen en webhosting, VPS en online opslag. Het doel is om iedereen een plek op het internet te bieden, of u nu een beginner bent op dat gebied of een doorgewinterde technologiespecialist. Dat betekent dat u bij TransIP een domeinnaam kunt registreren voor een eenvoudig blog dat u wilt starten maar ook bijvoorbeeld voor een complexe website van een bedrijf. Met een scherpe prijs-kwaliteitverhouding en een stabiel netwerk heeft TransIP een leidende marktpositie. Daarnaast heeft het bedrijf een helpdesk waar deskundige en betrokken medewerkers zitten die u op weg kunnen helpen en uw vragen kunnen beantwoorden.
Geavanceerde technologie
TransIP bouwt alle systemen zelf, zodat ze vrijwel niet afhankelijk zijn van derde partijen. Dit betekent ook dat producten makkelijk verder ontwikkeld kunnen worden en het bedrijf alle kennis en ervaring daarvoor zelf in huis heeft. Het doel daarbij is om superieure technologische oplossingen aan te bieden die bovenal gebruiksvriendelijk zijn, zodat klanten profiteren van een optimale gebruiksomgeving.
Contactmogelijkheden
Er is geen algemeen telefoonnummer van de klantenservice bekend. Wel kunt u, als u nog geen klant bent, contact opnemen via e-mail. U ontvangt dan dezelfde dag nog een antwoord op uw bericht. Daarnaast is TransIP ook actief op diverse sociale media. Als u te maken heeft met een netwerkstoring dan kunt u dit melden via telefoonnummer 071-5241919. Controleer voordat u belt de voorwaarden voor het melden van een storing op de website. Klanten van TransIP kunnen met vragen en klachten terecht bij het supportteam. Dat kan op werkdagen tussen 9:00 en 0:00 uur. U krijgt binnen een uur antwoord op uw bericht. In de weekenden en op feestdagen kunt u contact opnemen tussen 11:00 en 19:00 uur. U kunt dan een reactie verwachten binnen 90 minuten.
Andere contactmogelijkheden
Vestigingsadres: Schipholweg 9B, 2316 XB Leiden
E-mail: sales@transip.nl, als u nog geen klant bent
Facebook: https://www.facebook.com/transipNL
Twitter: https://twitter.com/TransIP
Website: https://www.transip.nl/
Ferdi zegt
Ik heb meerdere domeinnamen via transip. goedkoop en goed geregeld!
A.D. zegt
Zeer snelle servers, alle kennis hebben ze in huis. Ontzettend goed bedrijf om mee samen te werken. Geen 3e partij wat rechts en links wat servers inkoopt en wanneer het misgaat niet thuis geeft.
Andre van Veen zegt
Fijne hostingprovider, niet te duur en goede kwaliteit hosting. Heb nog geen 1 storing mee mogen maken (fingerscrossed). Dit was wel anders bij mijn vorige provider, was wel goedkoper, maar iedere maand problemen.
Simon & John zegt
Echt een goed hostingbedrijf, bij het vorige bedrijf hadden we vaak problemen, websites offline etc. Nu geen problemen en we krijgen ook technische tips. Super goed bedrijf.
Menno zegt
Goede hostingprovider, wij hebben een aantal websites en we hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad. Blijf lekker bij Transip, ook vanwege de goede technische support.
Jeroen Kampert zegt
Ik maak gebruik van Stack via Transip. Sla al mijn gegevens op en ben onwijs blij met SStack!
Hosting zegt
Heb een paar websites gehostbijtransip, bevalt mij uitstekend. Vind het ticketsysteem matig, maar de pirjs goed.
John van der Meulen zegt
Uitstekende service, de werknemers van Transip weten waar ze over praten en komen altijd direct met een oplossing. Zeer goed bedrijf.