Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.
Waarom met PostNL contact opnemen?
Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?
Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina
Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.
Mogelijkheden voor contact met PostNL
De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.
Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

Mijn ervaring met een PostNL service lokatie is slecht . Deze mensen van een PostNL service punt hebben niet begrepen dat je met klantvriendelijkheid tevreden klanten houdt
Ik wilde gisteren 4 aug mijn 2 pakketjes ophalen bij Woon- en DHZ Reigersbos 57.
Omdat ik een code op mijn tel had die overeen komt met de code op het pakket liet ik deze zien. Echter er werd niet naar gekeken . Een ongeïnteresseerde winkelbediende dook in een kast en heeft verschillende keren om naam gevraagd . Toch even naar mijn ID gekeken .
Pakketje gevonden maar mijn naam Bilt stond er niet op maar Bil . Ik kreeg mijn pakketje niet mee. En zij vonden dat zij de zeggenschap hebben over mijn pakketje . Dus wilden ze mijn pakketje niet afgeven ..
Het 2 e pakketje gaven ze niet mee . Ik moest een oude media box inleveren (kpn) . Wist ik niet en ik had geen doos opgestuurd gekregen .
Ik heb ook mijn code laten zien waar ze wederom niet naar keken . Mijn geduld raakte op en met mijn eerste pakketje liep ik boos de deur uit . Ik werd uitgescholden voor klere wijf .
Ik ben nog nooit zo slecht behandeld . Deze winkel is niet geschikt als service punt.
Ik hoop dat u hiernaar wilt informeren .En graag een terugkoppeling .
Met vriendelijke groet ,
Mevr van der Bilt
Heb ik iets besteld via bol.com staat er dat het vandaag 4 augustus tussen 14:55 en 16:55 wordt geleverd. Dus kijk ik op mijn app en staat er dat het naar de primera is gegaan en wordt het morgen na 15:00 pas geleverd. Echt ongelooflijk wanneer je iets dringend nodig hebt. Waarschijnlijk door de regen bui die er net was is hij/zij te lui om die bus uit te komen….
I have a very bad experience with receiving parcels from abroad. This problem occurs to me when the shipment is coming from an Arab country. No one calls you, no one sends you something, I do not like to tell you about the shipment, where it is and what happens to it. Just send a message to me. Paying the customs only. Then I was surprised for the second time. The shipment was sent back to the sender. I have a lot of questions.
Pakket zou voor 10.30 uur bezorgd worden. Nu 11.30 en nog niets ontvangen. Kan ook niet volgen, krijg dan de melding, sorry het is druk, probeer het later nog eens.
Slechte zaak
por favor mi paquete tieun mes y medio que lo envie desde Rotterdam a republica dominicana.
Wat een bijzonder k.tbedrijf is het Post.nl tegenwoordig.
Al meerdere keren heb ik gebeld om te melden dat een pakket werd afgegeven bij de centrale post omdat er zogenaamd niemand thuis was. Dit terwijl er zeker weten wel iemand thuis was.
Zodoende was de bezorger/oplichter lekker snel thuis en kon gaan luieren.
Iedere keer excuus, maar er veranderd niets.
Nu weer hetzelfde verhaal. +/- anderhalve week geleden werd weer een pakje afgegeven bij het ophaal station terwijl we gewoon thuis waren, We konden het daar ophalen.
Laten we even afwachten omdat er nog een pakketje bezorgt zou worden, Ook door die kl.te Post.nl.
Het tweede pakketje is wel thuis bezorgd met als resultaat dat het op te halen pakketje vergeten is.
Nu is het te laat en weer terug gestuurd.
Bezorging post zeer slecht zeggen dat pakketje bezorgd is in de brievenbus maar niets te vinden in brievenbus
Verschrikkelijk!!!
Eerstvolgend en vervolgens 5 minuten wachten
Tenslotte iemand aan de telefoon die mij niet verstond en alleen hallo zei.
Slechte service
Waarom krijg ik mijn post niet binnen, ik zie wel in de app dat er post komt maar ik ben nog steeds aan het wachten, en zou toch graag willen ontvangen. Zou 26 juni bezorgd moeten worden het is nu 8 juli en nog steeds niets gekregen.
Graag een reactie.
uitermate slechte services, mijn pakketten worden gewoon in de papierbak gegooid