KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. nou ik wil graag weten waarom viaplay het bij ons niet doen ik baal als een stekker ,daar betaal ik niet voor,zal je leuk darts kijken zegt het steeds foutcode,en dan ook nog een bandje met bel later,we zijn nu een week lid en kan er niks van zien

  2. goeie dag;
    onlangs kreeg ik een monteur bij mij
    Hij ;Peter v/d Meinsbrugge
    Deze beweerde dat ik de 17 e geheel werd afgestoten
    van k.p.n
    Dit is helemaal niet aan de orde

  3. Kpn glasvezel wordt in een sneltreinvaart in NL aangelegd , ze gooien de straat open liggen er kabels in ,er steken overal korte stukjes uit de grond waar je over op je bek gaat en laten dit maanden zo liggen .
    Als u slim bent dan doe je een gebied en werkt deze gewoon helemaal af en verhuisd dan naar een ander gebied , er zijn mensen die hebben die korte stukjes boven de grond afgeknipt of onder de tegels verborgen zodat zij er niet over vallen.
    vr. groet
    J-P de Koning

  4. ik heb sinds enige tijd kpn viaplay=
    ik kan alleen de formule 1 bekijken dit terwijl ik 117 euro per maand betaal
    volgens mijn heb ik recht om ook andere programmas te kunnen streamen , wilt u dit voor mijn veranderen aub , anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar ziggo
    ik ben telefonisch bereikbaar op nummer 06 22 49 13 o2

  5. Vandaag is internet aangesloten door uw monteur,helaas hij moest naar de volgende klant in Zoetermeer (brandweer)
    Alles was klaar behalve de t.v. maar het sorteren op tv kon wel een uur in beslag nemen.
    De monteur mij alles verteld ,maar helaas de t.v. doet het nog niet.,ik zie de monteur nog graag een keer even langs komen om zijn werk af te maken

  6. Jullie zijn oplichter, 30 minuten bellen naar jullie en dan heb nog steeds iemand aan gsm of wat
    Echte oplichter ‘s

  7. Het is bijzonder storend hoe KPN met haar klanten omgaat. Het is zeer moeizaam om klantenservice aan de lijn te krijgen en als het dan lukt krijg je vaak een ongeinteresseerde persoon aan de lijn of de verbinding wordt plotsklaps
    verbroken. De vaste lijn op mijn huisadres werkt niet meer. Ik kan niet meer gebeld worden en ook niet zelf bellen.
    Meerdere malen het modem gereset, toestel laten nakijken maar niets helpt om weer te kunnen telefoneren.
    Uiteindelijk gelukt om een afspraak met een monteur in te plannen. Komt de monteur niet opdagen. Weer gebelt
    en kan pas een nieuwe afspraak inplannen over 1 1/2 week. Dit betekent dat ik in totaal bijna 3 weken zonder
    telefoon zit. Dit is absoluut geen goede service van KPN. Ik hoop dat dit bij de juiste mensen van KPN terecht komt
    en dat er actie in deze wordt genomen en dat ik niet weer wordt afgescheept.

  8. heel slecht als je belt dan zit je meer als 10 minuten te wachten staat bij nummer 1840 geen wachttijd of je belt met 0906 1950 ook hele lange wachttijd en als je verbinding heb verbinden je weer door en totaal ben je meer als 15 minuten bezig kost veel geld 100,eur cent per minuut schandalig b m wolf telefoon nummer 0622549788 ik hoor graag u reactie groetjes

  9. Nadat ik gisteren 30 minuten aan de telefoon probeerde iemand bij de KPN aan de telefoon te krijgen, lukte dat niet. er kwam niemand aan de telefoon.
    Daarom nu maar hier geprobeerd. Vorig weekend wilde ik mijn vrienden mijn Wifi Wachtwoord geven omdat ze hier logeerden. Dat lukte niet. Geen idee waarom dat niet kon.
    Afgelopen week veranderde ik mijn wachtwoord in de hoop dat het dan wel werkt. Weer lukt het niet.

    Graag wil ik horen waarom dit niet geaccepteerd word en er steeds aangegeven word dat het emailadres en het wachtwoord niet kloppen??
    Het lukte altijd, waarom nu niet meer?

    Vriendelijke groet,
    JJPM Sleper
    Mandenvlechter 17 6641gd Beuningen gld
    Tel: 0612773110

  10. Ik wil graag per e-mail mijn abonnement opzeggen. 100 ct/min bellen met wachttijden van > 15 min zijn belachelijk.

Plaats een reactie