KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Goede dag kpn ik heb zaterdag 24 sept een defecte digitenne laten omruilen voor een nieuwe nou
    Dat is wel een feestje ruim 25 min aan de telefoon gezeten maar meer in de wacht gezet om dat de man aan de andere kant alles moest overleggen,wat bij mij overkomt als onkunde en dat voor een bedrijf als kpn
    Wij hebben alles bij de kpn lopen en dan 3x vragen wat ons adres is belachelijk dit had met 5 min opgelost kunnen worden als er iemand had gezeten met verstand van zaken
    100 cent per min x25 €25 en €10 bezorg kosten
    Ik verwacht een reactie hier op of dat aan de onnodige kosten iets gedaan wordt
    Gr Stefan mast

  2. Telefonisch niet bereikbaar. Vaste lijn en internet probleem bij Zeglis 201g in Alkmaar. 12 minuten wachttijd nu. Bij KPN zeer ontevreden over melding

  3. Ik wil de vaste analoge telefoonaansluiting op het adres Van Zaeckstraat 10, 2596TV Den Haag (niet zijnde 070-2344125) op ommegaande opzeggen. Kunt u laten weten: (1). welk telefoonnummer dat is en (2) hoe ik dit het meest eenvoudig kan doen?

  4. Beste Mensen
    Na twee maal in 3 weken inde kpn winkel in Leeuwarden met het verzoek om de verkeerd verbonden telefoon verbinding in ons appartement in het Prinsessenpark 17 postcode 8931 EL te herstellen, hebben wij tot op heden nog niets van uw Service gehoord . mijn klant nr is 9011421088 Dhr H v d Haag .

  5. Ik kan de klantenservice niet bereiken.
    Ik heb officieel internet en vast bellen van KPN.
    Dit abonnement is aangegaan met de verzekering van KPN dat het werkend zou worden afgeleverd door KPN.
    Voor internet is dat gebeurd en dat werkt tot nog redelijk.
    Voor de telefoon leek dat oorspronkelijk al minder het geval, want ik kon slechts bellen met 2 van mijn 3 telefoons.
    Op deze telefoons kan ik echter niet worden teruggebeld.
    Graag zou ik zien dat dit in orde werd gemaakt.
    Eerder heb ik al gemeld dat slechts 2 van de drie telefoons werkten. Toen was mij het probleem van het niet kunnen terugbellen nog niet duidelijk.
    Op die melding heb ik geen enkele actie of reactie gekregen.
    Alle schema’s die op internet worden aangegeven heb ik zonder resultaat doorgewerkt.
    Ervaring is pover tot slecht

  6. er ligt nog veel glasvezel draad in mijn meter kast wanneer komen jullie op ruimen en aan sluiten ze liggen mijn in de weg ook jullie makken er wil een pijnhoop van zeg wel in de kast geweest wat gedaan en weer weg gegaan ook

  7. Ik zou om kwart over 2 terug gebeld worden
    Om kwart over vier nog niets.
    Ondertussen al een paar keer afgebroken aan de telefoon.
    Krijg gewoon geen verbinding.
    Kan er niet meer om thuis blijven.

  8. kan ik heel makkelijk overstappen als het niet werkt waar ik nu op wacht of is dat heel lastig

  9. Mijn glasvezelaansluiting deed het niet meer: geen internet, geen telefoon. Resets van het modem hielpen niet.
    Ik belde net kpn en kreeg een ander modem toegestuurd; helaas niet op de afgesproken dag, wat me in de problemen bracht. Maar het is gearriveerd, helaas nadat alles weer normaal werkte, dus het modem kan terug.
    Helaas vind ik geen telefoonnnummer of internetadres om dit te melden; alleen met inlog.
    Maar mijn inloggegevens staan op mijn standaardlaptop en die is in reparatie. Ik mail nu van een andere, waarop ze niet staan.
    Kortom: het mij toegezonden modem kan terug. Hoe doe ik dat?

  10. mijn bank rekening is geblokkeerd dit i.v.inbraak op rekening word vandaag opgelost
    normaal word altijd afgeschreven sorry maar kan er nietsaan doen

Plaats een reactie