KPN Klantenservice
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.
Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.
De KPN klantenservice is er voor u
Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.
Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)
KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.
KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.
In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.
Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.
Klantenservice KPN webcare
Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.
De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.
Nu de KPN klantenservice bellen
Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.
Goedemorgen ,
Ik wil graag mijn contract opzeggen, Ik heb internet bij t mobile sinds 7-12-2022 .
Graag bevestig de beëindiging van het contract .
mijn gegevens
Beata Grzesikiewicz
30-11-1988
isabelladonk 11
4707VP Roosendaal
gewoon klote ,heb meer dan 8 minuten gewacht voor een medewerker te spreken dat is wel 8 euro waar ik ook hardt voor moet werken en jullie zo als altijd gewoon mensen laat wachten en zo het geld opstrijken gewoon schandalig
Slecht, ik ben half aangeloten en wacht op de volgende monteur sinds 1,5 week
Evertsenstraat 3 9675 EL Winschoren.
aal alles maar weer op ik blijf bij Ziggo, daar kun je nog van opaan
Ze hebben bij de aanleg van glasvezel een kabel kapot getrokken, en nu hebben wij sinds donderdag geen internet meer. Het zou absurd zijn als wij hiervoor op kosten worden gejaagd. Dat is geen goede service in mijn ogen. Ons internet is zowel prive als zakelijk. Het lijkt mij dat KPN degene aansprakelijk stelt die hier verantwoordelijk voor is. En erop toeziet dat dit zo spoedig mogelijk in orde word gemaakt. Ons adres is: stationsweg 27a, 9671am, Winschoten
Hele slechte ervaring,!! en dan druk ik mij nog softie uit Ik heb een afspraak met KPN over abonnementskosten
Van € 35,00 per maand vanaf 23 oktober 2022 , ik betaal nu al 2 maanden 64.– per maand.
En dan ga ik de KPN bellen nummer 1840 Dan 15.00 minuten de wacht en dan word de verbinding verbroken
dit 4 keer vandaag (om moedeloos van te worden
DUS maar een ander leverancier gaan zoeken die wel goede service verleent .
mvr
een Vertwijfelt slachtoffer
.
IK heb al geruime tijd Vis Play via KPN. Ik dacht mijn abonnement op te zeggen omdat de F! drie maanden stil ligt.
Tegelijk zag ik in de TV-gids dat ik de nederlandse hockeywedstrijden kan zien via Viaplay. IK kan die echter nergens vinden.
Dus ik ga bellen met KPN om deze vraag te stellen.
Wat kan ik zien via Viaplay?
Ik word via 1814 doorverbonden met KPN, stel mijn vraag en krijg een automatisch antwoord dat ik een SMS heb gekregen, waarmee ik via de site alles kan vinden over Viaplay en de verbinding werd automatisch verbroken.
Ik lees dat ik meer sport kan zien b.v. het Italiaanse voetbal, maar ook dat komt via VIAplay niet door.
Ik ben dus niet zo tevreden over mijn actie, want ik weet nog niks.
Ik belde iemand van de KPN klantenservice en vertelde hem dat mijn digitenne-ontvanger niet werkte.
Hij zei dat het aan de afstandsbediening van het apparaat kon liggen en stuurde mij een vervangend exemplaar op.
Het probleem bestond eruit dat ik de HDMI-bron niet geselecteerd had op mijn televisie.
Een BCC-medewerker die ik mijn probleem voorgelegd had, vertelde me dat ik elke keer dat ik de tv aanzette de HDMI-bron moest selecteren. Dat doe ik sinds kort en mijn digitenne-ontvangst is uitstekend.
Ik mail dit alleen om te melden dat de KPN-medewerker niet met een voor de hand liggende oplossing kwam.
Ik hoef niet terug gemaild te worden. Met groeten, Mirjam Ruijter klantnummer 9094452903
Veel te lang wachten.
Ik bel met mijn mobieltje.
De vaste telefoon doet het niet.
Graag antwoord hier op.
Ik heb geen ervaring met de klantenservice omdat in een prima telefoon heb en een stabiel abonnament
Dag, ik wil kpn tv abonnement voor digitenne sluiten. Op een tv krijg ik een kastje. Op de tweede tv heb ik al coax kabel. Kan ik via koax kabel op de 2 – e tv programma ontvangen?
Bij de kpn winkel zei zeggen dat het kan niet.
Op uw site staat dat dat je kan wel met coax kabel programma ontvangen.
Svp stuur mij juiste informatie.
Mvg Mira Meure