KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Vandaag heeft mijn router blijkbaar een fout, mijn wifi valt altijd weg. stuur me alsjeblieft een nieuw apparaat en ik stuur de oud apparat onmiddellijk naar je terug
    Met vriendelijke groet
    Tanja Braff
    Canisiusstr 2
    6462 XH Kerkrade

  2. HEEL slecht!!! Er werd gevraagd mijn vraag in te spreken, dit gedaan, wordt de vraag helemaal anders teruggekaatst!! Ik ben niet geholpen en weet niet waar ik anders terecht kan. Dit nummer bel ik nooit meer. Graag contact met mij opnemen 0625250602.

  3. Mensen gillen als varken om beschoft kerel is een man met baas stem
    Varken jeetje man ga manier leren

  4. Mijn ervaring met de klantenservice van KPN is heel slecht
    Je word van kastje naar de muur gestuurd
    Zit al 5 dagen zonder tv internet en telefoon en er word niets aan gedaan
    Vind het een schande dat het probleem Wat Ik met de verbinding heb niet opgelost kan worden

  5. 21 april een monteur geweest om glasvezel aan te sluiten, kon niets doen daar het buiten nog niet in orde
    was zou binnen 2 dagen wat horen tevergeefs dus
    blijf er voor thuis vind ik niet leuk ben dit niet gewend van KPN

  6. Hoop dat er iemand zit die alles goed en eerlijk afhandelen en geen bedrog zit er aan te denken om alles te ontbinden

  7. Ik ben nieuwe klant van KPN en word komende week aangesloten. Ik ben reeds geruime tijd bezig om een afspraak online te verzetten. Dit lukt elke keer niet omdat er een foutmelding is. Tevens geprobeerd via de automatische afspraak lijn waarbij ik te horen krijg dat er geen nieuwe data beschikbaar zijn. Ook dit heb ik op meerdere momenten geprobeerd. Net met de directe contact lijn gebeld voor een euro per minuut waarbij de teller begint te lopen vanaf het moment dat ik in de wacht stond. Uiteindelijk geen medewerker gesproken omdat ik dit te duur vond worden na 4 minuten wachten en 4 euro verder. Baal verschrikkelijk van deze overstap dat het mij niet lukt om afspraak te verzetten ondanks 100 duizenden links en mogelijkheden om een afspraak te verzetten die telkens niet lukken. Ik zou het zeer op prijs estellen als ik word gebeld of gemaild met een link of medewerker die wel mijn afspraak kan verzetten. Mijn afspraak is overigens aanstaande woensdagochtend. Ik plaats dit bericht omdat ik op geen enkele andere mogelijkheid contact kan krijgen met KPN. Mocht ik niet teruggebeld of gemaild worden voor aanstaande woensdag en hier wel een monteur op de stoep staan dan beschouw ik dat niet meer als mijn fout en dus ook niet als mijn kosten.

  8. Goede morgen. Ik wil een nieuwe simkaart bestellen met het nummer: 0616644682 wat moet ik doen. Gelieve mij te helpen ?

  9. Ik wil de kpn bellen over mijn rekening maar ik kan ze noch telefonisch noch via e-mail bereiken Wat is dat een flut organisatie. Ze durven zelfs 1euro per minuut te vragen bij het bellen naar een servicenummer.Ik denk dat ik binnenkort overstap naar een een ander

Plaats een reactie