KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. IK KREEG NET EEN MAIL OVER ANDERE INSTALATIE VAN EEN Z.G.LIJN….EENPROVIDER HEEFT DEZE IOPDRACHT GEGEVEN..AUB IK HEB HELEMAAL GEEN OPDRACHT AAN NIEMAND GEGEVEN OM EEN LIJN BIOJ MIJ TE INSTALELEREN
    AUB DOE GEEN MOEITE IK HEB NIKS GEVRAAGT AUB. OK ..

  2. Wij hebben bij ons thuis in dehuis en in de Tuin slechte wifi .
    Nu heb ik op de site van Julie gekeken hoe en wat verder .

    Nu Zie ik dat je twee wifi versterkers kan kopen maar is er voor vaste klanten even regeling dat Ze die Krijgen .

    Ik Ben al zo Lang klant
    Groetjes mario Vermeulen

  3. Mijn ervaring is niet leuk dat het te veel bedrag van me rekening is af geschreven ,en dat was niet het afspraak , per maand . 😡 Er is 296.75 van me rekeningnummer
    Dus graag terug op me rekening. Pas mobile en tablet aangeschaft
    En bellen doe ik ook niet ivm mijn gehoor. En dat kost ook met 100 cent per minuut van je eigen bel kosten ook
    Via mail wil graag ju,lie sturen. En dat staat niet bij
    En via catboks praat je ook niet makkelijk dit is geen mens met communicatie maar computer

  4. Mijn ervaring is niet leuk dat het te veel bedrag van me rekening is af geschreven ,en dat was niet het afspraak , per maand . 😡 Er is 296.75 van me rekeningnummer
    Dus graag terug op me rekening. Pas mobile en tablet aangeschaft
    En bellen doe ik ook niet ivm mijn gehoor. En dat kost ook met 100 cent per minuut van je eigen bel kosten ook
    Via mail wil graag ju,lie sturen. En dat staat niet bij

  5. Zeer slechte communicatie van K.P.N.
    Door een fout van K.P.N. zijn wij afgesloten van internet zodat we geen Tv etc hebben
    Bij herhaaldelijk communiceren van onze zijden met K.P.N. worden wij iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd.
    Onze aansluiting zou deze week plaatsvinden en word iedere keer verzet naar later nu 10 Juni wat betekend dat wij 2 weken zonder internet zitten.
    Wij zijn al 30 jaar klant bij K.P.N. en zeer teleurgesteld.
    Wij wonen op de Caesarstraat nummer 1 6039 EE Stramproy Hendriks is de naam.
    Graag spoedig contact opnemen zodat dit zeer vervelende euvel word opgelost.
    Door domme blunders van K.P.N. en slechte communicatie , en goede communicatie van ons zijn wij erg teleurgesteld.
    Mvg, Thijs Hendriks.

  6. Ik vindt het belachelijk dat ik geen klacht bij jullie in kan dienen. Dat er al de heledag geen mbs verzonden kunnen worden.
    E n feit duurt nu al langer dan 12 uur.

    Mvg G. Reyns.

  7. ik heb oo8o4o2 gebeld daar werd ik door verbonden. Mijn dank…. ze heeft ons goed geholpen .Alleen weet ik haar naam niet meer. Maar ze heeft ons geholpen door dik en dun. dank je wel. En alles doet het weer ,ook fijn voor ons

  8. Toch droevig dat een organisatie als Kpn geen emailadressen heeft waar je ze kunt benaderen voor evt vragen/problemen.

  9. Hoi, ik ben mejuffrouw Matty van Overmeeren, ik kom uit Sint Jansteen en ik heb een vraagje: Wat was mijn activatiecode ook alweer? Ik ben het kwijtgeraakt. Laat het me weten, okay. Met vriendelijke groet: miss Matty van Overmeeren.

Plaats een reactie