KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Ik heb een wijziging van het aantal MB gevraagd. Ik heb een mail ontvangen dat het geregeld was. Nu twee weken later zie ik op app dat het oude MB getal nog steeds op abonnement staat. Terwijl ik een mail heb gehad met bevestiging. Nu tel contact gehad blijkt er een storing te zijn waar ik NIETS van gehoord heb. Binnen twee weken geef ik de kans om dit op te lossen zo niet ga ik weg.

  2. De klantenservice blijft volhouden dat mijn telefoon defect is en mij is verteld om een ander toestel “eraan te hangen”.
    Ik kan gewoon bellen, maar na een tijd valt de lijn dood ondanks dat ik een onbeperkt bellen abonnement heb.

    lijkt op hetgeen Rob Robben al opb 15 februari 2021 meldt. Zo ook A. Groeneveld.

    Rampzalig, wat ’n ongekende problemen !

  3. Zeer slecht. Tv doet het niet en ook het 0800 nummer is NERGENS te vinden.

  4. ik schiet hier niets mee op.
    ik wil mijn probleem opgelost hebben en opgelost houden.
    tot nu toe heb ik slechte ervaringen met de begeleiding en gemaakte oplossing.
    het verbaast mij als ik bel dat k de mededeling krijg dat het gesprek wordt opgenomen voor eventuele verbeteringen, maar ik merk hier niets van.

  5. slechte service , half uur aan de lijn gehangen , kreeg een rekening van 30,75 euro.
    terwijl de fout aan K.P.N lag

  6. Geachte dames/heren:
    Ik heb een vraag, ik heb jl.een storing aan het netwerk gehad, ik ben ruim een half uur met jullie in gesprek aan de telefoon geweest, met als gevolg dat er uiteindelijk een kpn monteur aan de deur is geweest en het probleem opgelost heeft door het glasvezelkastje te vervangen waar het signaal binnenkomt.
    ik heb onlangs een extra rekening gekregen van €30,75 service dienst., daar ben ik het niet mee eens.
    Het is een storing waar de kpn schuldig aan is ,ik hoop dat we tot een redelijke oplossing kunnen komen.
    het adres is ebenezerhowardpark 1326 eb almere.
    tel 0623255208

  7. In ben in april 2021 voor TV, Internet en Telefoon overgestapt van Ziggo naar KPN.
    Met brief dd. 19 april 2021 heb een nota van Ziggo ontvangen voor het Ziggo-pakket over de maand mei.
    Mij werd bij de overstap verzekerd dat alles i.v.m. betalingen e.z.v. door KPN wordt afgewikkeld.
    Wat te doen ?

    H.G.Ohlenforst, Klant-Nr. 9083938656

  8. terrible service, spent 11 mins connected and then got cut off without a solution to my disconnected phone, after it says my bills are paid

  9. Gratis beltegoed van 7,50 is dat eenmalig?
    of kun je dat aanvragen bij elke nieuwe simkaart.

Plaats een reactie