U zocht: KPN klantenservice
Informatie over KPN nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
KPN Klantenservice
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.
Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.
De KPN klantenservice is er voor u
Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.
Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)
KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.
KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.
In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.
Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.
Klantenservice KPN webcare
Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.
De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.
Nu de KPN klantenservice bellen
Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.
Marc zegt
Zeer slechte ervaring om in contact te komen met klantenservice. Eerst een half uur in de wacht om viaplay te laten activeren. Dit was na vele pogingen onmogelijk via de tv en mijn kpn.
De medewerker snapte er ook niet van zette me in de wacht waarna de verbinding werd verbroken. Echt compleet kansloos voor een bedrijf als KPN.
khybar zegt
onlangs monteur van KPN bij mij geweest voor installatie van internet. Hij heeft mij wifipunt kabel meegenomen zonder toestemming. Ik heb KPN gebeld kreeg twee keer verkeerde kabel toegestuurd. Daarnaast heeft de monteur ons geadviseerd nieuw TV ontvanger bij KPN aan te vragen, omdat huidige TV ontvanger 14 jaar oud is en niet meer goed functioneert, dat klopt ook. Heb 3 keer KPN gebeld. KPN zegt: wij hebben TV ontvanger gestuurd, maar ondertussen doen ze het niet. Ze houden mensen voor de gek. Ze liegen dat ze een tv ontvanger hebben gestuurd.
J.van der Velde- van Ommen zegt
Een soort van dreigmail van KP N gisteren ontvangen.!!
Ik heb actie ondernomen met het telefoonnummer, vermeld in de mail.
Gisteren en vandaag eindeloos aan de lijn gezeten, maar nog geen steek verder.
Ik moet wachten op een telefoontje van de onderaannemer voor de glasvezelaansluiting.
Waarom niet via die telefoontjes mij meteen dat nummer gegeven! Heel simpel toch?
Raak behoorlijk gefrustreerd door deze behandeling.
Graag uw reactie.
hgm de rijck zegt
Mijn telefoon doet het niet dus ik kan niet bellen ook niet gebeld worden !
Jolanda hof zegt
Geachte, kunt u mij verder helpen ik wben op zoek naar gegevens voor mijn cliente zodat ze haar facturen
Kan inkijken .
Mijn kpn account staat gekoppeld aan jolanda hof
André Zumbrink zegt
kan nergens een nummer vinden waar ik de kpn kan bellen dus ik bel dit nummer en wordt er gewoon opgegooid.
reden dat ik bel is dat ze hun huiswerk niet goed gemaakt hebben.
geen ster dus
Hans Postulart zegt
Hallo beste mensen.
Sinds ik een nieuw modum heb voor mijn interactieve netwerk van de KPN heb ik een telefoonstoring: De signalen van een inkomend gesprek komen niet over. Ik heb de klantenservice ven de KPN gesproken met mijn mobieltje, maar helaas: zij hebben het modum gereset; ik heb het modum gereset; zij hebben nomaals het modum gereset en nog kan ik geen inkomend signaal van buiten ontvangen. Wat kan ik doen? Moet ik met telefoon en basisstation (Arizona Basic 110) naar de kpn-winkel in Nijmegen?
Paul Hoebink zegt
DE bereikbaarheid van de klantenservice is 0,0. IK probeer al drie dagen te bellen en telkens zijn er wachttijden van meer dan een kwartier en na dat kwartier krijg je nog niemand aan de lijn.
Frans Venema zegt
Slechte ervaringen. Ik heb de laatste weken, uitval van tv webmail en telefoon. Er mijn modem router verschijnt een rood licht. Alles valt uit. Graag wil ik dit opgelost zien. Ik heb gebeld maar kom er niet door.