KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Waardeloos-slechtste klantenservice ooit.Lange wachttijd en geen professioneel antwoord

  2. Krijg een rekening van de gsm van mijn verstandelijk gehandicapte zoon van 112 euro.
    Hij heeft een abonnement van 5.36 euro.Ik wil zien wat hij gebeld heeft maar KPN stuurt niet meer het overzicht mee met de rekening.Ik kom niet door om dit wel te zien.Gelieve overzicht weer in mail mee te sturen.
    Had graag dat de rekening(overzicht) weer bij rekening /mail gestuurd wordt.
    Als dit niet kan zal ik overwegen om elders een provider te zoeken.
    Met vriendelijke groet
    nummer 0657129387 klantnummer 20204790896

  3. Wanner is op mijn WiFi tv en bellen??? Contract op ??? Ik vergetten deze is een vragen en daarna twee vragen is mobiele is op bij kpn 4 maart en dan een facturen 44 euros waarom ????.irenelaan 2 baflo.post code 9953RT

  4. Hoe is het mogelijk dat jullie niet in staat zijn om een telefoon abonnement te beeindigen met volledige instructie nan mijn huidige provider.
    Dit geeft me weinig vertrouwen in KPN

  5. Wij zijn woedend op de KPN, waar wij al zo’n 40 jaar klant zijn. Een klacht indienen blijkt onmogelijk. Zaterdag 3 april hebben wij telefonisch contact gehad met 4 verschillende medewerkers n.a.v. een storing in onze, tv, internet en telefoon. Uiteindelijk bleek het een storing buiten ons huis te zijn en hebben wij de laatste medewerkster die wij spraken er op geattendeerd dat onze buren dezelfde storing hadden. Toen bleek daarbij dat veel meer mensen dezelfde storing hadden. De medewerkster adviseerde ons de Xperia box V12, die voor ons al aangemeld was, wel op te halen bij de Readshop in Abcoude omdat onze versie V10 verouderd is. De monteur die ook ingepland was hebben wij afgezegd, omdat het iets in de wijk betrof en niet bij ons thuis.
    Vandaag kwam de Xperiabox. Helaas niet in Abcoude bij de Readshop, maar in Amsterdam Zuidoost bij de Primera op Wisseloord. Mijn man is daar in de sneeuw en hagelbuien naar toe gegaan. Hij kreeg de Xperiabox niet mee, want hij had de oude niet bij zich. Niemand heeft ons dat zaterdag verteld en het stond ook niet in de SMS dat je de oude moet inleveren om de nieuwe te verkrijgen. Dus eerst weer naar Abcoude en toen weer terug naar Amsterdam Zuidoost, waar de Coronamaatregelen niet echt nageleefd worden. Bij thuiskomst bleek de KPNchaos compleet. Jullie hebben weer een Xperia box V10 opgestuurd. Vandaag heb ik met 3 medewerkers van jullie aan de telefoon gehangen over dit gepruts van de KPN. De laatste vertelde mij dat de V12 Xperia boxen schaars zijn en dat daarom maar een V10 opgestuurd wordt.
    Als jullie je zaken beter op orde zouden hebben zou zaterdag jl. bij het eerste telefoontje gemeld kunnen worden dat er een storing was in onze buurt. Als jullie je aan de toezegging gehouden zouden hebben dat een Xperiabox V12 naar de Readshop in Abcoude gestuurd zou worden, zou mijn man vandaag niet nat gesneeuwd/gehageld zijn omdat hij twee keer naar Amsterdam zuidoost voor een Xperiabox moest die wij al hebben.
    Wij zijn helemaal klaar met KPN. Wij hebben op 3 en 6 april met 7 medewerkers gesproken. Iedereen verteld iets anders. Wat een prutsbedrijf zijn jullie. Zaterdag 3 april jl. hebben wij in totaal ruim 67 minuten met vier medewerkers van jullie gesproken. Vandaag in totaal ruim 29 minuten met drie medewerkers. Resultaat storing was zaterdag buiten ons huis en wij hebben vandaag een Xperia box V10 ontvangen ipv een V12. Kostbare tijd verloren voor helemaal niets. Prutsers, klungels, zeer onklantvriendelijk zijn jullie.
    Wij zijn elkaar aan het ompraten om over te stappen naar Ziggo. Eén van de medewerkers vandaag zei overigens dat wij ook nog eens veel te veel betalen voor ons abonnement. Na zoveel jaren trouwe klant te zijn zijn wij erg teleurgesteld in jullie.

  6. Ontving vanmiddag een (phishing?) mail z.g.n van KPN. Waarin verteld wordt dat ik één van de gelukkigen ben die een gratis KPN beloning kan ontvangen. Mocht die mail echt van KPN afkomstig zijn laat me dat dan weten. Maar 99% kans dat dat niet zo is. Wilt u dat ik u deze mail toestuur? Naar welk mailadres stuur ik dat dan? Mocht ik binnen een week van u geen reactie krijgen dan verwijder ik de mail.

  7. Geachte heer of mevrouw
    Ik heb 1 maanden geleden mijn rekening nummer doorgeeft van jullie.ik heb rekening nummer wijziging mijn kpn id aanpassen maar nog steeds niet werken.651 laatste rekenen nummer van mij annuleren.
    Groetjes Ramazan Colak

  8. Beter laten parkeren met jullie chooters!!
    Lijkt alsof geen probleem is op de trambaan of voor een poller achter te laten !! In Den Haag staat bij Buitenhof voor taxi pollen waar we niet uit kunnen rijden en een bijna op de trambaan

  9. met bert waar neer bellen jij mij dan gaat over en mobiel die zij mij bellen niet ge hoor zeg maar 0582064005

  10. jullie nummer is niet eens in gebruik. 0800 0105 top service

Plaats een reactie