KPN Contact

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN contact

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

82 gedachten over “KPN Contact”

  1. mijn vrouw had telefoonnummer0636045528. dit was pre/paid. ze is overleden

    er staat ook nog geld op, ongeveer 50 euro. Mag ik dit terug. Ze was ernstig ziek, alvleesklierkanker..

  2. Jullie kpn zijn vuile leugenaars Jullie hebben op
    Maandag 18-04-2022 op de chirurgijnstraat 62 glasvezel kasje in huis geplaats met mededeling van dat het een maand duurt het is nu donderdag 26-05-2022 en de glasvezel werkt nog steeds niet
    Als ik binnen 24 uur niet aangesloten ben op de glasvezel dan stap ik naar de rechtbank en doe ik daar een aanklacht en schadevergoeding indienen

  3. Na 4 vrije dagen opgeofferd te hebben nog geen monteur. Komen gewoon niet op de afspraak en weigeren een oplossing te zoeken.Schandalig. Waar kan ik de vrije dagen claimen. 1 raad voor iedereen stap nooit over naar kpn

  4. Goede middag
    Ik hoef niks over de klantenservice te vermelden.
    Wil u alleen n compliment maken over uw tv -reclame met de katten. Alletwee n groot succes.
    Mvg

  5. Graag ontvangen we een zenderoverzicht van jullie, niet digitaal omdat de onze door de verhuizing is zoekgeraakt.
    Bij voorbaat hartelijk dank.
    Vr groeten,
    Fam Strooband

  6. Ik ben heel erg ontevreden over de service .
    Ik wil mijn contract voor mijn mobile telefoon verlengen en een nieuwe smartphone aanschaffen en een groot deel van de telefoon wil ik in de winkel met een creditcard direct betalen, zodat mijn telefoon op vakantie verzekerd is. Dit blijkt niet te kunnen. Dit is toch heel vreemd, want het abonnement loopt al jaren via mijn bankrekening en de contante betaling is met de pincode gedekt. Wordt ik door zo’n futiliteit gedwongen naar een andere provider over te gaan?
    Al vanaf 1970 klant bij KPN en dan zo worden afgescheept door nieuwe regels die niets te maken hebben met de garant stelling van de inkomsten.
    Belachelijk.

  7. Wat een onwijs leuke reclame met die
    Poesjes ik wordt hier zó vrolijk van
    Geweldig !!!!!!

  8. Mijn ervaring met een KPN winkel viel tegen al was de man die mij hielp vriendelijk en beleefd. Maar helaas kon hij mij niet online krijgen. Ook niet de locatie corrigeren. Dat heb ik het zelf gedaan (toeval, maar kpn hoort dat ook te kunnen. Ik heb mijzelf ook weer online gekregen door alles te veranderen in fabrieksinstellingen. Dus voor nieuws maar winkel gegaan en alles achteraf noodgedwongen zelf opgelost. Ze zouden oplossong-gericht moeten werken. Maar in ieder geval was het vriendelijk

  9. mijn ervaring met het vervangen van mijn oude modem door een nieuwe afgelopen vrijdag was prima! mijn daarop volgende ervaring bij het vervangen van mijn (waarschijnlijk kapotte) TV-ontvanger was abominabel! Er was ons door de Klantenservice gisteren toegezegd, dat iemand van KPN gisteren tussen 13:00 u. en 18:00 u. een nieuwe ontvanger zou komen installeren en dat we nog nader bericht zouden krijgen wanneer de medewerker precies kwam.. Wij hebben gisteren de hele middag op die medewerker zitten wachten, maar er kwam helemaal niemand opdagen. In plaats daarvan kregen we gisterenavond bericht dat we de TV-ontvanger vandaag bij Hoogvliet konden ophalen. Kennelijk gaat de Klantenservice er voetstoots van uit dat wij de ontvanger zelf wel kunnen aansluiten of interesseert dat de Klantenservice helemaal niet. Dat onze vaste telefoon het ook niet meer doet, kennelijk ook niet. Wij hebben wat ons sinds gisteren overkwam niet echt als service ervaren …

Plaats een reactie