
Klantenservice via de live chat

Direct goed verbonden!
Een medewerker bij de telefonische klantenservice moet niet alleen de juiste kennis hebben. Hij of zij moet ook een geschikte telefoonstem hebben. Niet iedereen voldoet aan dat criterium. Om te beginnen moet iemand duidelijk en rustig kunnen praten. Als een beller te woord wordt gestaan door iemand die halve woorden inslikt, of gewoon heel snel […]
De voortschrijdende technologische ontwikkelingen zorgen ervoor dat u steeds meer mogelijkheden krijgt om uw klanten te woord te staan. Kon dat vroeger alleen per brief of telefoon en later per fax, vandaag de dag zijn er talloze andere mogelijkheden. Wilt u gebruik maken van deze opties dan is het wel zaak om dit goed te […]
Bij de klantenservice geldt over het algemeen dat de klant koning is. Medewerkers van de klantenservice wordt geleerd dat ze onder alle omstandigheden beleefd moeten blijven en de klant een oplossing moeten bieden voor het probleem dat hij heeft. Maar er zijn natuurlijk wel uitzonderingen op die regel. Als u van uw klantenservice medewerkers verlangt […]
Veel bedrijven zijn er huiverig voor: Een negatieve review op het internet. Eind 2019 bleek dat veel bezorgrestaurants negatieve reviews dusdanig vervelend vinden dat ze er alles aan doen om dit te voorkomen. Een klant die niet tevreden was en dit op bij Thuisbezorgd meldt wordt meteen gebeld met een aanbod voor korting of zelfs […]
Het is verstandig om uw klantenservice altijd op verschillende manieren aan te bieden. Er is immers een groep mensen die liever belt en ook een groep die liever een e-mail stuurt. Daar komen de laatste jaren nog twee belangrijke groepen bij. WhatsApp is een populaire manier om uw klanten te woord te staan. Daarnaast zijn […]
De klantenservice van uw bedrijf hoeft niet altijd afwachtend te zijn. Een proactieve houding van uw klantenservice kan potentiële afnemers converteren. In deze blogpost bespreken we hoe u proactief aan de slag kunt gaan met uw klantenservice. Waarom proactieve klantenservice? Zelfs als uw reguliere klantenservice zeer goed is, zijn er altijd mogelijkheden om deze uit […]