RegioBank is een bank waar je kunt sparen en natuurlijk ook een betaalrekening openen. RegioBank maakt onderdeel uit van De Volksbank, hierbij is ook de SNS Bank aangesloten. RegioBank onderscheidt zich door het relatief grote aantal kantoren, waar je terecht kunt voor persoonlijk advies. Ook kun je contact opnemen met je regionaal adviseur, deze kan je helpen bij het afsluiten van producten zoals een lening of een hypotheek. RegioBank wordt door zijn klanten hoog gewaardeerd, zo blijkt uit de goede score bij onder andere de Consumentenbond.
RegioBank bestaat al meer dan 100 jaar
RegioBank is ontstaan na een fusie tussen de Centrale Volksbank (CVB) en de Regio Bank, onderdeel van ING. CVB Bank was onderdeel van SNS Groep en bestond al sinds het begin van de 20e eeuw. Door de fusie ontstond een betrouwbare bank die zich richt op regionale klanten, zowel particulieren als kleine ondernemers. RegioBank richt zich vooral op steden en dorpen tot 20.000 inwoners en werkt met zelfstandig adviseurs die in de buurt van hun klanten wonen en dus gemakkelijk op huisbezoek kunnen gaan mocht dat nodig zijn. Uiteraard verlopen veel contacten telefonisch of via andere digitale kanalen.
Contact met RegioBank
Wil je contact opnemen met RegioBank dan is het meestal het handigst om contact op te nemen met je eigen regionale adviseur. De contactgegevens daarvan vind je op de website. Maar natuurlijk heeft RegioBank ook een centraal telefoonnummer voor de klantenservice en dat is 0800 – 04 11. Dit nummer is bereikbaar tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag.
Overige contactmogelijkheden
Adres: RegioBank NV, Croeselaan 1, 3521 BJ Utrecht
E-mail: niet bekend
Website: www.regiobank.nl
Facebook: https://www.facebook.com/RegioBank/
Instagram: https://www.instagram.com/regiobank/