Greenchoice

Greenchoice is een Nederlands energiebedrijf dat, zoals de naam al doet vermoeden, uitsluitende groene energie levert aan zakelijke en particuliere klanten. Het bedrijf heeft haar hoofdvestiging in Rotterdam en levert groene energie en stroom aan meer dan 600.000 klanten in Nederland.

De klantenservice van Greenchoice komt met een score van een 8,4/10 uitstekend uit de verf. Mede door een gemiddelde wachttijd van slechts 40 seconden aan de telefoon, is het de beste optie om met de klantenservice van Greenchoice te bellen. 80% van de mensen die contact maken met de klantenservice worden tijdens het eerste contact naar tevredenheid geholpen.

Wilt u direct contact met de klantenservice van Greenchoice? Klik dan op de onderstaande bel knop of toets het nummer in op uw telefoon: 010 – 4782326.

Greenchoice klantenservice

De klantenservice van Greenchoice staat op werkdagen van 08:30 tot 17:30 en op zaterdag van 08:30 tot 17:00 voor u klaar. Op zondagen is de klantenservice gesloten en op sommige feestdagen kun je de klantenservice binnen 08:30 en 12:00 bereiken. Bekijk hiervoor altijd de actuele openingstijden op de website van Greenchoice.

Voor zakelijke klanten is de klantenservice open op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. U kunt als zakelijke klant bellen met telefoonnummer 010 – 8500661. De chat is voor particuliere en zakelijke klanten geopend op dezelfde tijdens als de telefoonlijn. Storingen in gas en licht kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week melden bij het Nationaal Storingsnummer via telefoonnummer 0800-9009. Uw melding komt dan terecht bij uw lokale netbeheerder zodat de storing zo snel mogelijk verholpen kan worden. U kunt dus ook buiten de openingstijden uw storingen melden.  

Locatie Greenchoice

U kunt de klantenservice niet bezoeken om uw vragen te stellen, maar Greenchoice heeft wel een postadres waar u een brief naartoe kunt sturen als u liever niet belt, mailt of chat. U kunt Greenchoice contacteren op het volgende adres:

Kruisplein 15
3014 DB in Rotterdam

Als u per brief een vraag instuurt dan kan het een aantal werkdagen duren voor u een antwoord terug krijgt van Greenchoice. De beste optie om in contact te komen met de klantenservice is door te bellen. Als u dit niet prettig vindt dan kunt u ook mailen met de klantenservice. Lees snel verder voor de e-mail adressen van de Greenchoice klantenservice.

Contactmogelijkheden

Om in contact te komen met Greenchoice kunt u het beste bellen. Als u liever een andere methode kiest dan kunt u ook gebruik maken van de chatfunctie op de website van Greenchoice. Hier vind u een icoon met de tekst Hulp nodig? Stel je vraag. Via de chat komt u in contact met chatbot Watt. Als wat er niet uit komt dan kun je in contact komen met een medewerker door te bellen of verder te chatten met een écht persoon.

Als u liever mailt dan kunt u voor al uw zakelijke vragen mailen naar zakelijk@greenchoice.nl. Als u als particulier een vraag wilt stellen dan kunt u mailen naar vragen@greenchoice.nl. Tot slot kunt u ook met de klantenservice WhatsAppen op telefoonnummer +31104782326.

Is uw vraag niet dringend en wilt u zelf op onderzoek gaan om erachter te komen wat het antwoord op uw vraag is? Dan kunt u op de website van Greenchoice uw vraag stellen via een zoekbalk. Ook worden de onderwerpen van de meest gestelde vragen behandeld en kunt u zien wat u allemaal zelf kunt regelen via uw persoonlijke Greenchoice account.

Voor overige vragen over bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing, het Greenchoice spaarprogramma en meer kunt u terecht bij diverse links die u naar de juiste informatie leiden. Greenchoice geeft met haar duidelijke contactpagina snel en eenvoudig antwoord op al uw vragen over licht en energie. Als u de app van Greenchoice gebruikt dan kunt u ook via de app in contact komen met de klantenservice door de chat te openen.

Afwijkingen tijdens de lockdown

Greenchoice weet dat de lockdown in Nederland en de corona crisis een flink gat in de portemonnee van veel ondernemers heeft achtergelaten. Om deze reden biedt Greenchoice extra hulp aan met bijvoorbeeld een betalingsregeling voor (groot)zakelijke energiecontracten. Zo kunt u bijvoorbeeld uitstel krijgen voor de heffing van energiebelasting en Opslag Duurzame Energie als u hiervoor in aanmerking komt.

Voor particuliere klanten verandert er op gebied van service en dienstverlening niets. U kunt de klantenservice nog steeds razendsnel per telefoon of chat bereiken. Greenchoice staat ook in tijden van corona graag klaar voor haar klanten in Nederland.

1 gedachte over “Greenchoice”

  1. Mijn ervaring met Greenchoice wat betreft klantenservice is zeer slecht. Op de informatie van Greenchoice is zogenaamd alles mogelijk. Bellen naar klantenservice meer dan een half uur wachten. Dan verwijzen ze je naar een
    andere dienst die je ook niet verder helpt. Weer verwijzen ze naar andere contacten en ga maar door.
    Op de vraag W.B.T. de KLACHT krijg je geen antwoord.
    KLACHT= ZOMAAR ONGEFUNDEERD ZEGGEN DAT JE VERBRUIK VEEL MEER IS PER JAAR EN DAAR JE MAANDBEDRAG OP BASEREN>

Plaats een reactie