GVB

GVB is door en door Amsterdam. GVB draagt bij aan de leefbaarheid en bereikbaarheid voor mensen in Amsterdam en omgeving. De reiziger staat centraal is alles wat ze doen. De missie van GVB is om reizigers veilig en volgens dienstregeling te vervoeren. Bij het reizen in het openbaar vervoer is het erg belangrijk dat mensen zich comfortabel en gewaardeerd voelen tijdens hun reis en dat is waar GVB voor staat.

GVB streeft naar 1 miljoen reizigers per dag te vervoeren

GVB werkt aan een uitnodigend, duurzaam en toegankelijk netwerk van openbaar vervoer. Zo houdt GVB Amsterdam bereikbaar. Ook draagt het bij aan de groei van de regio en streeft het naar 1 miljoen reizigers per dag. Dit zorgt voor een sociale en economische groei van de stad en de Amsterdamse omgeving. GVB heeft jarenlange ervaring met het veilig vervoeren van reizigers. Al meer dan 120 jaar is GVB te vinden in Amsterdam. Dit bedrijf een van de grootste en beste werkgevers van Amsterdam. Met een groot team van mensen, staan de medewerkers dag en nacht voor je klaar.

Contact met GVB

Heb je een klacht, vraag, wens of compliment voor het GVB? Je kunt dit 7 dagen per week melden via het GVB service formulier. Wil je dit liever persoonlijk doen? Je kunt een medewerker van de klantenservice bereiken op 0900-8011. Dit is mogelijk van maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 19.00. Je kunt ook een berichtje sturen via Whatsapp op het nummer 06-83099189. De klantenservice beantwoordt jouw appjes van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00. Ook op Twitter kun je terecht met vragen van 08.00 tot 19.00.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Hoofdkantoor GVB, Arlandaweg 106, 1043 HP Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.gvb.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/GVBverbindt
Instagram: https://www.instagram.com/werkenbij.gvb/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/gvb_klanten

Plaats een reactie