Hello Fresh heeft een missie. Die missie is om de manier waarop mensen eten te veranderen. Ten eerste helpen Hello Fresh klanten geld te besparen. Vervolgens verbetert het de gezondheid van mensen door met verse en gezonde producten te werken. Ten derde vindt Hello Fresh dat iedereen recht heeft op een heerlijke gevarieerde maaltijd. Ten laatste streeft Hello Fresh voor minder voedselverspilling en minder vervuiling bij het bezorgen van de boxen.
Geen gedoe meer met boodschappen
Hello Fresh opereert sinds 2011. Inmiddels is het een van de grootste bedrijven die maaltijdboxen aan huis bezorgt. Het bedrijf bezorgt maaltijdboxen in de Verenigde Staten, Canada en diverse Europese landen. Hello Fresh heeft al meer dan twee miljoen abonnees. Neem een abonnement en geniet van heerlijke maaltijden. Geen gedoe van boodschappen doen in drukke supermarkten, niet meer in de rij staan en niet meer sjouwen met zware tassen. Bovendien hoef je niet meer iedere dag na te denken wat je gaat koken, want Hello Fresh geeft je diverse recept opties. Geniet van een smaakvolle maaltijden met verse producten, die op een duurzame manier zijn verbouwd.
Contact met Hello Fresh
Heb je een vraag? Hello Fresh staat 7 dagen per week voor jou klaar. Je kunt jouw vraag intypen in de chat bij de virtuele assistent op de website. Wil je liever persoonlijk contact? Bel, app, sms of chat op het nummer 020-7602014. De klantenservice is van maandag tot en met zondag beschikbaar. Maandag tot en met woensdag van 09.00 tot 23.00 uur. Op woensdag van 09.00 tot 18.00. Op donderdag en vrijdag kun je de klantenservice bereiken tussen 09.00 tot 18.00. Op zaterdag van 08.00 tot 21.00 en van zondag 09.00 tot 22.00.
Overige contactmogelijkheden
Adres: HelloFresh Nederland, Spaklerweg, 50-52, 1114 AE Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.hellofresh.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/HelloFreshNL/
Instagram: https://www.instagram.com/hellofreshnl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/hellofreshnl