Liander

Liander is een van de grootste netbeheerders in Nederland. Meer dan 3 miljoen woningen en bedrijven zijn aangesloten bij Liander. Liander maakt het mogelijk dat anderen energie bij jou leveren. Je drukt op het lichtknopje of je zet de verwarming aan. Liander zorgt dat dit werkt en zorgt voor een duurzame toekomst. Goed voor de toekomst en goed voor jouw energierekening.

Liander werkt aan het energienet van vandaag en morgen

De slogan van Liander klinkt als volgt: ‘Liander werkt aan het energienet van vandaag en morgen.’ Hiermee toont Liander aan dat ze zich inzetten voor duurzame energie. Deze netbeheerder zorgt niet alleen dat de energie vandaag voor haar klanten werkt, maar werkt ook aan een duurzamere toekomst. Dit is goed voor het milieu, maar ook voor de portemonnee van de klant. Liander bestaat al meer dan 100 jaar als netbeheerder. Met meer dan 3 miljoen klanten weet je zeker dat je in goede handen bent. De klant staat dan ook op nummer één bij Liander. Het team streeft dan ook ieder dag naar optimale klantvriendelijkheid.

Contact met Liander

Zonder energie staat de wereld stil. Vandaar dat Liander altijd klaar staat voor al jouw vragen. Wil je liever persoonlijk contact met een medewerker? Dat kan. Je kunt Liander op werkdagen bereiken tussen 08.00 en 18.00 op het telefoonnummer 088-5426444. Deze openingstijden gelden ook voor de chat. De klantenservice is ook bereikbaar via Facebook, Twitter en bij storingen ook via Whatsapp. Op Facebook en op Twitter is de klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 en 21.00. De reactietijd is maximaal één uur. Bij een storing is Whatsapp 24 uur per dag beschikbaar op het nummer 06-52797989.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Consumenten en mkb, Liander N.V., PAC Code: 2 RA 5530, Postbus 50, 6920 AB Duiven 
E-mail: onbekend
Website: https://www.liander.nl/consument
Facebook: https://www.facebook.com/LianderNL/
Instagram: https://www.instagram.com/liandernl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/LianderNL

5 gedachten over “Liander”

  1. verschrikkelijke service > we hebben als huisartsenpraktijk een melding gekregen van stroom onderbreking wettelijke terwijn is 5 dagen van te voren melden> ze vertikken het om ons te informeren over het feitelijke begin van de stroomstoring en het einde > wij zijn nu al 2x de hele dag in rep en roer voor 1- 1/2 uur stroomonderbreking . even een telefoontje of app naar ons en alles is opgelost wat een kosten en een stress voor onze clientele

  2. Hang uren aan de telefoon om verhuizing door te geven mog niet geholpen

  3. Zeer slecht: kosten 1,00 per minuut en dan zoveel stappen en tussen toestanden dat dit voor menig mens te ingewikkeld en of te duur wordt! Schandalig.
    Ik wil alleen melden dat bij het vervangen van de groepenkast de zegels zijn verbroken

  4. De klantenservice bereikbaarheid is ver beneden alle peil, heel heel slecht. Ere is geen email dus moet je bellen en dan sta je een kwartier in de wacht als het niet meer is. Zo ga je niet met klanten om.

Plaats een reactie