Dyson

Dyson klantenservice

Het was al in 1978 dat de Britse James Dyson dusdanig geïrriteerd raakte door de afnemende prestaties van zijn stofzuiger, dat hij deze uit elkaar haalde en ontdekte dat de zuigkracht verminderde doordat de zak met stof verstopt was geraakt. Slechts vijf jaar later introduceerde dezelfde meneer de eerste zakloze stofzuiger ter wereld. Inmiddels zijn stofzuigers van het merk Dyson in tientallen landen verkrijgbaar, maar het merk breidde zijn assortiment in de loop der tijd ook uit met tal van andere producten zoals haardrogers en -stylers en (luchtreinigings)ventilatoren. Het hoofdkantoor van het van oorsprong Britse Dyson is inmiddels in Singapore gevestigd.

Een aankoop met oog voor u én de maatschappij

Alles draait om inventiviteit en verbeteringen, aldus Dyson. Maar niet zonder ook oog te hebben voor de maatschappij waarbinnen deze productie plaatsvindt. Dyson is een modern en mondiaal technologiebedrijf dat zich realiseert dat zijn acties vergaande consequenties kunnen hebben. Daarom probeert Dyson dag in, dag uit zijn impact op het milieu te beperken en tevens de arbeidsomstandigheden van zijn werknemers te verbeteren. Ook maakt Dyson gebruik van duurzame energie en zoekt het bedrijf constant naar manieren om zijn afval te minimaliseren.

Contact met Dyson

Dyson streeft ernaar u als klant constant van technologisch hoogwaardige apparaten met een maximale gebruiksvriendelijkheid te voorzien. Mocht u ondanks dat een klacht hebben, of wilt u eenvoudigweg een vraag of opmerking plaatsen? Dan kunt u gratis telefonisch contact opnemen met de medewerkers van de klantenservice. Hiervoor maakt u gebruik van het telefoonnummer 0800 0206203. De medewerkers zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar. Als alternatief kunt u ook gebruikmaken van de live chat op de website. Deze is van maandag tot en met zondag tussen 08.00 en 20.00 te gebruiken.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Dyson B.V., Fred. Roeskestraat 109, 1076 EE Amsterdam
E-mail: owner.support@support.dyson.nl
Website: https://www.dyson.nl/nl.html
Facebook: https://www.facebook.com/DysonBenelux/
Twitter: https://twitter.com/askdyson

7 gedachten over “Dyson”

  1. Onderdeel vervangen

    Wat een fantastische stofzuiger de dyson V12
    Na 2 jaar klein mankement aan het mondstuk , is na één telefoontje direct opgelost door een zeer vriendelijke dame op de klantenservice.
    Krijg het nieuwe onderdeel opgestuurd .

  2. Goedemiddag.

    Mijn naam is Sjaak Verploegen uit Bergharen.

    Registratie: 07645436
    Type nr: H3W-EU-NJB5711A

    Ik moet ff iets kwijt.
    Ik heb nog nooit zo`n klote bedrijf meegemaakt als Dyson.
    Dan zeggen ze rechtstreeks kopen bij de gene die het maakt. Nou voor mij de eerste maar zeker de laatste keer.

    Ik heb op 20-1 contact opgenomen met klantenservice ivm met een kapotte opvangbak van mijn stofzuiger.
    Ik werd netjes te woord gestaan en er werd mij medegedeeld dat ik nog garantie heb op mijn stofzuiger.
    Het zou ongeveer een week duren voordat hij binnen zou komen en zou daarna een mail krijgen als hij verzonden zou worden.
    Na inmiddels div telefoontjes ( wekelijks) en 6 weken verder weet ik nog steeds niets en ben ik afgelopen maandag erg onprettig te woord gestaan door iemand van de klantenservice.
    Ik ben in staat om de stofzuiger persoonlijk te komen brengen en wil dan wel de hoogste baas spreken om uitleg.

    Als je iets verkoopt dat moet je ook onderdelen kunnen leveren en wat me het meest stoort is dat er niet een aan de telefoon iets kan zeggen.
    Wat een klotebedrijf.

    Graag reactie.

  3. Een vraagje :

    Wij hebben een Dyson AM -10 gekocht,

    Maar hij geeft iedere keer code : F-5 !!

    Hoe is dit te verhelpen ?

    Ik heb het percentage al lager gezet…

    Dank voor uw reaktie !!

    Gr Karel Borstlap

  4. Ik heb gisteren een Dyson V12 stofzuiger besteld en betaald. Vandaag heb ik al 4 e-mails ontvangen om mijn winkelwagen te legen, terwijl hij…leeg is.

  5. Dit zijn de grootste boeven uit de huidige maatschappij. Geld nog steeds niet terug ondanks herhaalde verzoeken. Aangifte is de enige laatste optie.

  6. By far de beste stofzuiger op de markt. Sterke zuigkracht, mobiel en maakt weinig lawaai. Ik ben er helemaal blij mee

  7. Wij zijn super blij met onze Dyson V10! lekker snoerloos stofzuiger, wordt een rot taak toch iets leuker

Plaats een reactie