In 1969 maakten Larry Hillblom en Robert Lynn een reuzensprong voor de logistiek. Ze richtten samen de eerste internationale bezorgservice op, genaamd DHL. Dit bedrijf groeide uit tot het meest toonaangevende logistiek bedrijf ter wereld. Voor DHL is geen grens te ver. Ze doen er alles aan op pakketjes op tijd en waar ook ter wereld te kunnen leveren. Hun ultieme ambitie: bezorgen op de maan. The sky is not the limit.
De hele wereld verbonden door het enorme netwerk van DHL
DHL heeft inmiddels meer dan een half miljoen medewerkers. Verspreid over 220 regio´s werken deze medewerkers dag en nacht om alle hoeken van de wereld met elkaar te verbinden. DHL is de beste keus voor verzenders en ontvangers. Met het enorme netwerk dat DHL heeft opgebouwd over de hele wereld, kan jouw pakketje overal geleverd worden. DHL levert aan zakelijke en particulier klanten en dit bedrijf zorgt ervoor dat jouw pakketje altijd veilig en op tijd afgeleverd wordt. Op DHL kun je vertrouwen.
Contact met DHL
Het team medewerkers van de klantenservice van DHL staan voor je klaar. Je kunt ze telefonisch bereiken op het nummer 080-0552000. Dit nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 19.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 14.00. Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag. Neem dan contact op via een contactformulier. Je krijg binnen één werkdag een reactie terug van DHL. Verder kun je ook online chatten met de klantenservice. Dat kan alleen op werkdagen van 08.00 en 18.00. Als laatste kun je ook contact opnemen via de sociale mediakanalen van DHL. Chat of stuur een berichtje naar een van de medewerkers via Twitter of Facebook.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Hoofdkantoor DHL Nederland, Anchoragelaan 32, 1118 LD Schiphol
E-mail: onbekend
Website: https://dhlparcel.nl/nl
Facebook: https://www.facebook.com/dhlparcel/
Instagram: https://www.instagram.com/dhlparcel/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/DHLNL
Mijn ervaring met dhl is bijzonder slecht.
In 2 week tijd heb ik 3 keer een pakketje laten bezorgen.
Er wordt NIET aangebeld door de bezorger, het pakket wordt zomaar ergens afgeleverd, op een adres waar ook andere pakketten worden bezorgd.(2x gebeurd)
Lekker makkelijk voor de bezorger…..
Het pakket wat gisteren zou komen van Nespresso is helemaal niet bezorgd, waar is dat gebleven?????
Rond 18.30 gisteren avond de bezorger van DHL aan de deur gebeld met mijn pakket, ik deed de entree deur voor hem open maar hij kwam niet naar boven met mijn pakket. Ik ging buiten kijken en zag hem weg rijden. Ik heb een bericht gekregen dat mijn pakket was bezorgd. Ik ging vanochtend in de brievenbus kijken en lag een kaart dat ik niet thuis was. Ging via DHL app kijken en stond erop dat mijn pakket bij de buren is. Ik heb veel buren dus weet niet welke buren mijn pakket heeft. Ik was gewoon thuis, ik heb de deur voor hem open gemaakt maar toch is mijn pakket ergens bij de buren.Ik wacht op dit pakket en had ik vandaag nodig maar nu weet ik niet waar mijn pakket is. Ik vind dit niet acceptabel en gewoon een zeer slechte service van jullie. Dus vandaag moet ik alsnog op mijn pakket wachten en hopen dat een van mijn buren mijn pakket netjes aan mij aflevert. Als ik mijn pakket niet krijg, dan stuur ik de factuur van de webwinkel naar DHL.
Slecht, want telefonisch contact heeft mij niets opgeleverd, behalve een telefoonrekening die verhoogd was met €9,–. Bellen is een dure zaak met de DHL! Ik heb nog steeds mijn pakket niet en kan er volgens de afzender ‘wel naar fluiten’!!! (Bestelling is gedaan in juli 2020!).
Geen DHL meer voor mij. Helaas heb ik geen zeggenschap welke transporteur de
leverancier van mijn bestelling(en) uit kiest.