DEEN supermarkten

DEEN supermarkten weten zich al jarenlang van andere supermarktketens te onderscheiden door de sterke binding met zijn klanten. Bij DEEN staat behalve kwaliteit en aantrekkelijke prijzen namelijk ook de sfeer in de winkels centraal. DEEN heeft als doel zijn klanten zich thuis te laten voelen in de inmiddels meer dan tachtig filialen die de keten telt. ‘DEEN. Dat is lekker thuiskomen’, zo luidt dan ook de slogan. DEEN denkt mee met zijn klanten en hun dagelijks leven hebben, zodat er zo adequaat mogelijk op hun behoeften ingesprongen kan worden. Een voorbeeld daarvan is het grote assortiment convenience artikelen.

Hoge klanttevredenheid, lage prijzen

DEEN supermarkten is een supermarktketen van Nederlandse bodem. Het bedrijf werd in de jaren dertig in Hoorn opgericht. Inmiddels wordt het bedrijf geleid door de kleinkinderen van oprichter Cornelis Deen. Alhoewel de filialen zich vooral in Noord-Holland bevinden, kunt u ook in Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel in verschillende plaatsen bij DEEN uw boodschappen doen. Behalve om zijn klantenservice staat DEEN ook bekend om zijn scherpe prijzen en vele aantrekkelijke acties. Bovendien grijpt u bij DEEN ook nooit mis. Is een aanbieding uitverkocht? Dan ontvangt u een tegoedbon. Bovendien is DEEN ook trots op zijn kwalitatief hoogwaardige brood en het feit dat hij zich al jaren de beste bloemen- en plantensupermarkt mag noemen.

Contact met Deen supermarkten

DEEN supermarkten streeft dag in, dag uit naar een optimale klanttevredenheid. Mocht u ondanks dat een klacht hebben, of wilt u vraag stellen over een DEEN filiaal of een van de producten? Dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 contact opnemen met de klantenservice van de supermarktketen. U maakt hiervoor gebruik van het telefoonnummer 0229 259259. Behalve het opnemen van telefonisch contact is het ook mogelijk het online formulier in te vullen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Deen supermarkten B.V., Kernweg 4, 1627 LC Hoorn
E-mail: info@deen.nl
Website: https://www.deen.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/DEENSupermarkten
Instagram: https://www.instagram.com/deen_supermarkten/

1 gedachte over “DEEN supermarkten”

  1. Dear Deen Supermarkten,

    My name is Martha Lydia Padilla and I am currently completing my masters in Amsterdam at the University of Amsterdam and Vrije University. For my thesis I am doing a comparative study by answering the question: to what extent does national culture affect the organizational culture of established Mexican and Dutch family businesses?
    Therefore I am contacting Mexican and Dutch family businesses to take the Denison Organizational Culture Survey (DOCS). The survey is a 48-item instrument that is designed to give a simple, yet comprehensive analysis of the culture of an organization by evaluating the underlying cultural traits and management practices that influence business performance.
    I am contacting you because I would greatly appreciate it if as many members of your organization could fill out the survey through Qualtrics (minimum of 3). It takes approximately 10 minutes to complete and of course, the results and my final thesis can be shared with you. The results can aid your business in bettering the organizational culture and in general, learning more about it and contributing to research. The business can remain anonymous if that is preferred and I will not ask for names, just the gender and position in the company. Please let me know if this opportunity is of interest so I can send the link and thank you for your time. I am looking forward to hearing back!

    Warm regards,

    Martha Lydia Padilla
    Amsterdam, Netherlands

Plaats een reactie