Canal Digitaal

Canal Digitaal is gek op televisie en weet dat haar klanten dit ook zijn. Iedereen kijkt iedere dag wel tv. Of het nu het nieuws is, je favoriete serie of een mooie film. Nog nooit zijn er zoveel televisie shows en films geproduceerd. Maar in zo’n groot aanbod is het soms moeilijk om dat ene programma te vinden dat bij jou past. Welk programma maakt jou aan het lachen of huilen? Canal Digitaal helpt haar klanten televisieprogramma’s te ontdekken die hen ontroeren. Zo geeft Canal Digital bijvoorbeeld persoonlijke aanbevelingen. Ook start Canal Digitaal de conversatie tussen klanten met dezelfde interesse en passie voor televisie.

Beleef tv thuis via satelliet

Canal biedt al meer dan 15 jaar het grootste aanbod aan tv- en radiozender aan via de satelliet. Honderdduizenden Nederlanders maken dagelijks gebruik van de meest diverse radio- en digitale tv-zenders via Canal Digitaal. Hiermee komt Canal Digitaal op de derde plek terecht van de grootste televisie aanbieders in Nederland. Canal Digitaal biedt grenzeloze tv, wat je ook wilt zien, waar je ook woont.

Contact met Canal Digitaal

De klantenservice van Canal Digitaal staat altijd voor je klaar. Wil je telefonisch contact opnemen? Bel dan naar 088-0038555. Dit nummer is van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 21:00 bereikbaar. Wil je jouw Canal Digitaal abonnement aanpassen of opzeggen? Bel dan naar 088-0038505. Je kunt ook online terecht met vragen. Stel je vraag via de online chat op de website. Ook deze chat is van maandag tot en met zaterdag beschikbaar tussen 09:00 en 21:00. Deze openingstijden gelden ook voor Twitter en Facebook, waar je ook al jouw vragen en opmerkingen kwijt kunt. Hiervoor geldt een reactietijd van maximaal één uur. 

Overige contactmogelijkheden

Adres: Canal Digitaal, Postbus 444, 1200 JJ Hilversum
E-mail: onbekend
Website: https://www.canaldigitaal.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigitaal/
Instagram: https://www.instagram.com/canaldigitaalnl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/webcarecd

9 gedachten over “Canal Digitaal”

  1. lS
    Ik heb een vriendelijk verzoek.Waarom kunnen we niet de Lokale zender L! ontvangen?
    Viendelijk dank
    Afz W Janssen hoeve 30 Spaubeek

  2. Het contact gebeurt correct,heb ik ondervonden bij de opzegging, maar de eigenlijke toezending van de verpakking voor huur van de box sleept aan, dat zou tot 6 weken kunnen duren, erg lang en intussen betaal je verder, dat bedrag zou teruggestort worden zodra je het gehuurde materiaal opgestuurd hebt en daar zit het hem juist, als je de cartons niet of heel laat ontvangt dan is dat ronduit vervelend want een andere mogelijkheid voor het opsturen van het gehuurde materiaal heb je niet. Graag meerdere oplossingen hiervoor.

  3. Ik heb een vervelende ervaring. Op mijn vacantie adres van 28 Mei tot en met 4 Juni kreeg ik geen beeld op mijn TV.
    Ik heb 3 keer gebeld ( dat kunt u nakijken) en steeds kreeg ik een niet helpend antwoord. Het meest onaanvaardbare antwoord was dat mijn kastje stuk was. Een andere medewerker zei dat ik een bedrijf uit elsloo er bij moest halen en de derde gaf helemaal geen advies . Wat bleek nou !! toen een bezorgde medevacantie ganger het geworstel van een 80 jarige niet meer aan konzien heeft hij geholpen
    DE KAART WAS NIET GEACTIVEERD dat had iedereen ( behalve ik) toch kunnen zien.
    Zeer slechte dienstverlening dus
    Bert van Bommel

  4. since last year I do have a problem with receiving the signal for many senders as soon as the temperature outside is getting warmer, and specifically if the sun shines directly on the satellite dish. This needs to be corrected/repaired.

    Axel Makurat
    Schoolstraat 50
    2202 HG Noordwijk

  5. beste mensen,ik zit in portugal,kan geen van jullie nr te pakken krijgen,
    dit is eerste klacht,onbereikbaar vanuit buitenland.
    klacht 2,ik ben al meer dan 10 jaar lid van jullie club,begon met 11 p maand
    nu 29 is dus 300 procent,als dit jaar weer verhoging komt ga ik beeindigen.
    vr gr
    wim de weert

  6. jarenlang ben ik lid bij jullie en bij canaal digitaal als ik zie ben ik me sterk aan het bedenken om over te stappen naar een andere provider daar ik vind dat jullie braaf duur zijn geworden en vooral canaal digitaal wat ook huist onder jullie vleugels graag het ik hier andwoord op in positieve zin daar ik dan niet hoef om te stappen vg thm van bezel uit susteren

  7. Heerlijke films altijd. Ook erg leuk voor rond de kersttijd! Nu 1 jaar klant en we blijven klant.

Plaats een reactie