U zocht: Canal Digitaal klantenservice
Informatie over Canal Digitaal nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Canal Digitaal is gek op televisie en weet dat haar klanten dit ook zijn. Iedereen kijkt iedere dag wel tv. Of het nu het nieuws is, je favoriete serie of een mooie film. Nog nooit zijn er zoveel televisie shows en films geproduceerd. Maar in zo’n groot aanbod is het soms moeilijk om dat ene programma te vinden dat bij jou past. Welk programma maakt jou aan het lachen of huilen? Canal Digitaal helpt haar klanten televisieprogramma’s te ontdekken die hen ontroeren. Zo geeft Canal Digital bijvoorbeeld persoonlijke aanbevelingen. Ook start Canal Digitaal de conversatie tussen klanten met dezelfde interesse en passie voor televisie.
Beleef tv thuis via satelliet
Canal biedt al meer dan 15 jaar het grootste aanbod aan tv- en radiozender aan via de satelliet. Honderdduizenden Nederlanders maken dagelijks gebruik van de meest diverse radio- en digitale tv-zenders via Canal Digitaal. Hiermee komt Canal Digitaal op de derde plek terecht van de grootste televisie aanbieders in Nederland. Canal Digitaal biedt grenzeloze tv, wat je ook wilt zien, waar je ook woont.
Contact met Canal Digitaal
De klantenservice van Canal Digitaal staat altijd voor je klaar. Wil je telefonisch contact opnemen? Bel dan naar 088-0038555. Dit nummer is van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 21:00 bereikbaar. Wil je jouw Canal Digitaal abonnement aanpassen of opzeggen? Bel dan naar 088-0038505. Je kunt ook online terecht met vragen. Stel je vraag via de online chat op de website. Ook deze chat is van maandag tot en met zaterdag beschikbaar tussen 09:00 en 21:00. Deze openingstijden gelden ook voor Twitter en Facebook, waar je ook al jouw vragen en opmerkingen kwijt kunt. Hiervoor geldt een reactietijd van maximaal één uur.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Canal Digitaal, Postbus 444, 1200 JJ Hilversum
E-mail: onbekend
Website: https://www.canaldigitaal.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigitaal/
Instagram: https://www.instagram.com/canaldigitaalnl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/webcarecd
Magda Stoops zegt
Het contact gebeurt correct,heb ik ondervonden bij de opzegging, maar de eigenlijke toezending van de verpakking voor huur van de box sleept aan, dat zou tot 6 weken kunnen duren, erg lang en intussen betaal je verder, dat bedrag zou teruggestort worden zodra je het gehuurde materiaal opgestuurd hebt en daar zit het hem juist, als je de cartons niet of heel laat ontvangt dan is dat ronduit vervelend want een andere mogelijkheid voor het opsturen van het gehuurde materiaal heb je niet. Graag meerdere oplossingen hiervoor.
Thomas Beumer zegt
Met vriendelijke groet,
Thomas Beumer ,
Bert van Bommel zegt
Ik heb een vervelende ervaring. Op mijn vacantie adres van 28 Mei tot en met 4 Juni kreeg ik geen beeld op mijn TV.
Ik heb 3 keer gebeld ( dat kunt u nakijken) en steeds kreeg ik een niet helpend antwoord. Het meest onaanvaardbare antwoord was dat mijn kastje stuk was. Een andere medewerker zei dat ik een bedrijf uit elsloo er bij moest halen en de derde gaf helemaal geen advies . Wat bleek nou !! toen een bezorgde medevacantie ganger het geworstel van een 80 jarige niet meer aan konzien heeft hij geholpen
DE KAART WAS NIET GEACTIVEERD dat had iedereen ( behalve ik) toch kunnen zien.
Zeer slechte dienstverlening dus
Bert van Bommel
Ingrid zegt
Heerlijke films altijd. Ook erg leuk voor rond de kersttijd! Nu 1 jaar klant en we blijven klant.