Kiest u voor SNS Bank, dan kiest u voor een toegankelijke bank. SNS vindt dat bankieren echt anders kan, beter en normaler. Alleen een spaar-, betaalrekening of hypotheek aanbieden, is niet genoeg. SNS wil dat iedereen in Nederland zich financieel onbezorgd voelt. Met deze missie begint deze bank eerst met haar eigen klanten.
SNS Bank denkt met u mee
Sinds 1817 helpt SNS Bank mensen financieel verder. In 1817 werd de Nutsspaarbank opgericht, een spaarbank die ervoor moest zorgen dat Nederlanders in staat waren om zichzelf financieel te redden. Een bank voor mensen dus. Dit streven heeft SNS Bank nu ruim 100 jaar nog steeds. SNS staat altijd klaar voor haar klanten en denkt slim mee. Het team van SNS werknemers verdiept zich dagelijks in wat Nederlanders financieel bezighoudt. Of het nu gaat om diensten, producten of andere oplossingen.
Contact met SNS Bank
U kunt de klantenservice van SNS Bank telefonisch bereiken op het nummer 030-6333000. Dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 17.00. Deze tijden gelden ook voor de klantenservice online. Zo kunt u al uw vragen stellen op de Facebook of Twitter pagina van SNS Bank. U kunt daarnaast ook eenvoudig een vraag stellen via Whatsapp. Het Whatsapp nummer 06-13192226 is bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 23.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 17.30. De online chat is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 en 17.00.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Croeselaan 1, 3521 BJ, Utrecht
E-mail: onbekend
Website: https://www.snsbank.nl/particulier/home.html
Facebook: https://www.facebook.com/SNSBank/
Instagram: https://www.instagram.com/snsbank_nl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/SNSBank