KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.
Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken.
De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.
Openingstijden KPN contact
De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar.
U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.
Locatie KPN klantenservice
De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.
Overige contactmogelijkheden
Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN.
- Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
- U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
- Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak
- Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
- Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402
De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand.
Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.
Vanmiddag een storing geconstateerd met internet. Na lang zoeken een telefoon nummer gevonden van Kpn. Ze konden niets voor ons doen over twee dagen komt er een monteur.
kan ik bij KPN verhuisberichten bestellen ?
Beste KPN service
De Schakel Burgemeester Bickerstraat 46a te Diemen heeft een probleem met het aansluiten van de glasvezelkabel.
De hoofd ingang van ons clubhuis is Ouddimerlaan 51 hier komen alle leidingen binnen gas, electra en ook de glasvezelkabel . Het frame van de glasvel babel is reeds gemonteerd in de meterkast.
Het probleem is dat het signaal van de kabel zit op de Burgemeester Bickerstraat 46a.
Er zijn al drie aansluiting teams van de KPN langs geweest maar na lang bellen door hun zelf wordt er niets opgelost.
Dit komt waarschijnlijk omdat het factuur adres Burgemeester Bickerstraat 46a is.
Als dit het probleem is willen we het factuur adres veranderen naar de Ouddiemerlaan 51 1111GT Diemen
Onze beveiliging gaat via de kabel en steeds meer treden er problemen op met de verbinding
KPN service help ons., zo kan het niet langer.
Vriendelijke groet,
Henk Eppinga
Voorzitter ASV de Schakel.
ik had graag contact gehad met jullie maar dat lukt niet. het is allemaal en overal een diepvriezer waar je instapt waar je dan ook op de meest onpersoonlijke wijze de weg word gewezen. vandaar de robots in aanmaak om de mens dan wel te woord te staan? ik wilde vragen of ik enkel en alleen een contract kan krijgen voor computer . ik kijk nu enkel en alleen via de t.v. toestel naar youtube.. T.V. heb ik afgezworen daar heb ik 25 jaar verplicht naar moeten kijken. maar leuke filmpjes zijn op Youtube wel te vinden. ik kijk GEEN FILMS. wel naar muziekshows en daar ik 72 ben is klassiek wel een pre . over smaak valt niet te twisten. kan ik een dergelijk contract en aansluiting van de KPN krijgen? telefoon p.c. en dan ook op het TV scherm. Ik verblijf mvg. klanten ervaring moet ik nog ervaren
Verschrikkelijk. Al 2 maanden bezig met een klacht. En word niet geholpen.
Sta op het punt over te stappen naar een andere provider met mijn hele huishouden. Mobiel , televisie en internet.
Schade gemaakt tijdens aanleggen glasvezel. En dan kastje naar de muur gestuurd worden.
Goedemorgen ,
Onderwerp:
Nogmaals een mail aan jullie ivm aanleg glasvezel kabel.
Ik vind het schandalig dat ik geen antwoord krijg op mijn vragen ivm met de kabel waar ik digitaal toestemming voor heb gegeven maar ze zijn gewoon vergeten ook na verschillende telefonische en mail contact, waarbij mij is belooft dat het in orde gemaakt zou worden de kabel aan te leggen bij mijn woning.
graag zou ik van u een reactie krijgen of telefonisch of per mail.
Met vriendelijke groet,
Aloys Fonville.
telefoon nr 0645767157
Ik heb een alles in een abonnement van kpn €59,30 HD tv plus WiFi plus €15.30 mobiel . Wat moet ik doen om een goed koper abonnement te krijgen
Good morning.
I moved and I don’t have internet, I can’t connect the modem, because I don’t even know where I am connected to the internet and I probably have optical fibers.
Please help me
Super slechte klantenservice heeft kpn heb nu al een aantal keren contact opgenomen en het is nog steeds niet opgelost! Tevens een gesprek gevoerd met een medewerker waarvan nu 65 euro kosten in rekening wordt gebracht omdat zij nog onervaren bleek!
ik kan met geen mogelijkheid vanuit het buitenland telefonisch contact opnemen met kpn!!! hoe is het mogelijk! En vind ik een mailadres dan krijg ik een niet-verzonden bericht terug. het moet toch niet zo moeilijk zijn?!!!!