KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.
Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken.
De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.
Openingstijden KPN contact
De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar.
U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.
Locatie KPN klantenservice
De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.
Overige contactmogelijkheden
Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN.
- Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
- U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
- Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak
- Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
- Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402
De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand.
Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.
Zonder mijn toestemming en wettelijke onderbouw heb KPN een gefingeerde bestelling van Google Play op mijn telefoon rekening gedaan, ik krijg van Tom Tom dat is dat bestelling geannuleerd, toch blijft KPN bij betaling aan,
uit nood heb ik andere provider genomen, omdat ik lange tijd bij KPN was gewest heb ik terug gegaan hem nog een chance te geven. KPN heb mij dat betaald dat hebben zij besloten dat is voor mijn telefoon nummer:0655756541 pas verlengbaar op 01-01-2037.Ik ben nou 74 jaar jong. Mijn bestelling was altijd overal mand opzegbaar.
Dus KPN heb zelf uit duim gezogen mijn verlengbaar termijn om mogelijk te makken mij te bestelen.
Mijn ervaring met uw klantenservice is super goed..
MAAR: Mijn ervaring met uw web site is super slecht. Want KPN biedt mij niet de gelegenheid om cookies te weigeren. Dat heet dwang. Elk zich zelf respecterend bedrijf biedt, als het om cookies gaat naast ‘alles accepteren’ en ‘zelf instellen’ de optie ‘nee dank u’.
Ik vind 1 euro per minuut ontzettend duur ik krijg het idee dat KPN vooral niet wil helpen!!
Bijna elke dag gemaild, diverse keren telefonisch contact gehad, zou teruggebeld worden, gebeurt dus NIET.
KPN glasvezel tot in de meterkast .
Is er dan nog een kabel nodig voor aansluiting op de TV
Ik ben inmiddels meer dan een half uur bezig om Kan te vragen waarom mijn vaste lijn al een week is afgesloten; inmiddels 4 KPN telefoonnummers gebeld en drie verschillende KPN websites betreffende storingen. Het blijkt een labyrint zonder uitgang: Inmiddels 20 Euro aan belkosten + mededelingen dat het gesprek voor opleidingsdoeleinden kan worden opgenomen of 5 minuten wachten terwijl ik de eerstvolgende ben. Niemand te pakken gekregen die mij kan vertellen wat de reden van de afsluiting is of hoe lang dit gaat duren. en dat noemt zich een communicatiebedrijf. Theo
Hallo, kan ik een simkaart kopen voor een kindzoeker? zo ja wat? en vindt hij zijn kind ook in het buitenland?
Beste medewerker,
We krijgen niet wat is beloofd. We zouden een nieuw modem krijgen en 2 WiFi versterkers bijnons nieuwe klein zakelijk contract. Nu bel ik 2 weken geleden wanneer ik alles ontvang en vragen ze me geduld te hebben. 22 juni heb ik de WiFi versterkers ontvangen naar nog geen modem. Vandaag bel ik opnieuw voor het modem, krijg ik doodleuk te horen dat ik deze niet krijg?
Ik ben hier niet over te spreken, ook niet op de manier waarop ik behandeld word door de telefoniste, schandalig.
Als iets wordt toegezegd in een verkooppraatje verwacht ik datgene ook te ontvangen.
Ik wil alsnog het modem ontvangen. Ik ben erg geneigd anders over te stappen met alles naar een andere provider. Ik vind dat je zo niet met je klanten omgaat. Ik ga zo in ieder geval niet om met mensen.
Ik ben echt boos en teleurgesteld in KPN. Ik verwacht zsm een reactie.
Hoogachtend ,
Silvio Wientjens
Horeca solutions
Ik betaalde 166,64 euro. Waarom is er bij mij thuis nog geen internet?
ik vind het zeer slecht dat email hebt alleen telefoon.nou gebeld dan maar vragen ze de stront uit je kont en na het telefoontje ben je nog niks wijzer
ik denk dat kpn geen zuivere koffie is .iedereen heeft email en jullie die het aanbeiden niet dus ik vertouw het zaakje niet