Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo.
Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo.
De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen.
Openingstijden Ziggo NL Contact
Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo.
Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice.
Locatie klantenservice
Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone.
Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie.
Overige contactmogelijkheden
Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice.
- Chat via de Ziggo website.
- Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week.
De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen.
De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
Ik vind de laatste tijd ziggo slecht veel herhaling ik moet daar 80 euro voor betalen pak maar crime al 100.000 keer het zelfde ziggo sport het zelfde een hoop animatie filmpjes ben 63 jaar jong nou dat mag weg voor mijn heb je porno kanaal mag weg van mijn ik heb er met mijn vrouw overlegt dat wij naar een ander provider gaan zoeken die punt 1 goedkoper is dan ziggo ik vind als ik daar voor een hoop bullshit. Voor moet betalen nee ga ik lekker zoek naar tele 2 ben ik goedkoper uit ook nog eens
Just wanted to ask if you would be interested in getting external help with graphic design? We do all design work like banners, advertisements, brochures, logos, flyers, etc. for a fixed monthly fee.
We don’t charge for each task. What kind of work do you need on a regular basis? Let me know and I’ll share my portfolio with you.
heel, heel, heel erg slecht. Na 1,5 jaar kan ik nog steeds niet op een normale manier inlogen. Geen enkel wachtwoord word niet herkend, ook het wijzigen van wachtwoord of dat nou een upc is of een ziggo niets lukt. Het is me nu gelukt om de factuur te bekijken via een aantal code`s , doe er wat aan of ik ga naar een andere provider.
Donderdag om half 2 contact gehad met medewerker Ziggo.d.d. 17/10/2022
Mijn probleem is na het het ontvangen van een nieuwe modem kunnen we geen WiFi meer
ontvangen op zolder voor omvormer zonnepanelen.
Na gesprek met uw medewerker een oplossing een wifiversterking.
Na 3 jaar goede ontvangst geen problemen en bij levering nieuwe modem,komen er weer
extra kosten bij door versterking.
Mijn conclusie nieuw,maar weer met bijkomende kosten!!
Vr..gr H de Wit.
.
Hierbij wil ik mij van ziggo go afmelden. A.j.janssen
slecht er is geen contact te krijgen met ziggo . en een 09 nr, ga ik echt niet bellen .
ben al lang abonnee maar zit er over te denken een andere provider te nemen.
en nu wel een reactie graag
mw. j.H. Hilgerdenaar-Kippers
Doorwerthstraat 9
4834pp Breda
Ziggo klantnummer: 11305422
Kunt u mij helpen om in te loggen met ziggo op mijn Acer Chromebook?
Het lukt mij tot op heden niet. Mijn leeftijd is 91 jaar en technisch ben ik niet genoeg op de hoogte.
In afwachting op uw antwoord.
Met vr,gr, mw. J.H. Hilgerdenaar-KIppers