Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo.
Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo.
De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen.
Openingstijden Ziggo klantenservice
Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo.
Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice.
Locatie klantenservice
Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone.
Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie.
Overige contactmogelijkheden
Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice.
- Chat via de Ziggo website.
- Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week.
De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen.
De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
De letters van Ziggo go zijn zo klein dat ik er op mijn laptop een vergrootglas bij moet halen.
Kunnen deze letters niet groter gemaakt worden
hello we have problems with the internet, it hasn’t worked since yesterday, someone may come to fix it we don’t have internet in the house. Adress heerhugowaard, 1702ca plutolaan 7
Slechte ervaringen sinds enkele weken. Ziggo monteur heeft een nieuw
onderdeel aangebracht. Wi-Fi snelheid is niks mbps 0,8 vaak onder de 1
Had ik de oude onderdelen nogmaals DAN hoef ik ook geen euro 5,— meer
te betalen.
hallo ik ben ziggo klant 9419413 maar Maar heb op 12 mei nieuw nex box 2x monteur geweest helaas geen beeld.
velen keren gebeld waar van 23-5 een keer of 4 de meneer aan de telefoon gooit gewoon de haak er op zeer netjes na dagen geen beeld heb ik 23-5 0m 19.45 ude meneer was heeft me goed geholpen en heeft alles goed gezet de hele avond geen beeld maaaaaaaaaaaa r van morgen alles oke ik hoop dat jullie mij hier een vergoeding voor geven.
naam Annie vermeulen Daalakkerserf 7 6085 AHHorn
Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen we deze niet lezen….
Klant service nummer Honderd CPM…….Vragen werden door een robot beantwoord …….zo lang mogelijk gerekt!
Ordernummer: 354470321……..Annulering per aangetekend schrijven 31 maart 2022 tot op heden geen annulering bewijs ontvangen.
Geachte dames, heren
Ref: TMPLT547
ik wil iets wijzigen in mijn nieuwe pakket :
De extra volop abonnement (12,95 euros) is niet nodig, aangezien ik betaal voor onbeperkt bellen aan KPN (mobiel abonnement twee jaar).
Mij pakket moet zijn voor:
kabel tv, TV standart , internet Basic, Safe online, en Bellen.
Met vriendelijke groet