PostNL bezorgd jaarlijks miljoenen brieven en pakketten in Europa. PostNL zet in haar dienstverlening graag een stap extra voor haar klanten, ook tijdens piekuren en onder alle weersomstandigheden. Of het nu gaat om naadloze e-commerce diensten of het regelen van een last-minute terugroep actie. PostNL en haar klantenservice staan graag voor u klaar.
De klantenservice van PostNL is ingericht om uw vragen direct te beantwoorden. Zodra u de klantenservice via de website bezoekt heeft u keuze uit een aantal onderwerpen die u helpen met het beantwoorden van uw vraag. U vind hier bijvoorbeeld informatie over de verschillende tarieven van PostNL en de actuele kosten van postzegels, wat de algemene bezorgdagen en –tijden van PostNL zijn en wat de aanvullende services zijn voor het versturen van rouwpost.
Voor informatie over uw eigen zendingen kunt u ook bij de klantenservice van PostNL terecht. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar wat er gebeurd als u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, is uw pakket niet bezorgd of wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Dan kunt u terecht op op de klantenservice pagina van PostNL.
Openingstijden PostNL
De klantenservice van PostNL is tijdens de lockdown ook gewoon open. U kunt de medewerkers van PostNL bereiken via een chatfunctie op de website van PostNL. U opent de chat door op de klantenservice pagina een onderwerp te kiezen en naar beneden te scrollen. Hier vind u een knop met contact opnemen.
De klantenservice van PostNL is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 20:00. U kunt voor het snelste contact met een medewerker chatten of bellen tijdens openingstijden. U bereikt PostNL op telefoonnummer 088 – 22 55 624
Als u liever persoonlijk contact met een vertegenwoordiger of medewerker maakt dan kunt u het beste een PostNL servicepunt in de buurt bezoeken. De meeste servicepunten van PostNL zijn ook tijdens de lockdown in Nederland open. Het kan echter zo zijn dat het servicepunt bij u in de buurt afwijkende openingstijden hanteert. Kijk voor de actuele openingstijden naar het servicepunt bij u in de buurt door hier te klikken.
Locatie klantenservice
Bent u op zoek naar een locatie die u kunt bezoeken om in contact te komen met PostNL, dan kunt u via de website bekijken welke PostNL punten er bij u in de buurt te vinden zijn. Veel punten zijn enkel ophaalpunten voor pakketten die via PostNL worden verzonden. Voor informatie over de status van uw pakket kunt u dus het beste de track & trace gegevens van uw zending controleren.
PostNL servicepunten bieden in de meeste plekken in Nederland ook andere diensten aan die u mag verwachten van een postkantoor. Zo kunt u uw kenteken overschrijven en een voertuig op naam zetten, een anonieme OV-chipkaart kopen, een Kleine VISpas aanvragen en verpakkingsmateriaal als enveloppen, postzegels en doosjes kopen. Klik hier om alle servicepunten van PostNL bij u in de buurt te bekijken.
Overige contactmogelijkheden
Naast een verzameling van informatie over diverse veelgestelde vragen biedt PostNL diverse manieren aan om in contact te komen met hun klantenservice. Zo kun je je vraag stellen aan Chatbot Daan. Als Daan uw vragen niet kan beantwoorden dan verbindt hij u door met een medewerker zodat u snel geholpen kunt worden.
Als u liever met de klantenservice belt om een probleem te bespreken of een vraag te stellen dan kunt u tussen 08:30 en 20:00 ook telefonisch contact maken via telefoonnummer 088 – 22 55 624
Afwijkingen tijdens de lockdown
Tijdens de lockdown in Nederland heeft PostNL het bovengemiddeld druk omdat niet-noodzakelijke winkels de deuren tijdelijk moeten sluiten om het corona virus tegen te gaan. Servicepunten van PostNL waar je brieven en post kunt versturen en ophalen mogen wel open blijven. De meeste servicepunten van PostNL blijven dan ook open. Sommige punten hebben echter afwijkende openingstijden. Bekijk daarom altijd welk servicepunt bij u in de buurt open is voor u een PostNL punt bezoekt.
Door de sluiting van niet essentiële winkels heeft PostNL het drukker met het bezorgen van pakketten van webshops. Door de drukte kan het daarom gebeuren dat uw kaart of pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Om actuele informatie over de status van uw pakket op te vragen adviseert PostNL om uw Track & Trace code te raadplegen.
Als u een servicepunt van PostNL bezoekt dan hanteren zij in de winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet niet om een mondmasker te dragen bij het ophalen of brengen van uw post en houd rekening met de 1,5 meter maatregel in de winkel die u bezoekt.
Ik krijg alleen uw logo te zien maar niet waar mijn pakketje is
Hi good afternoon please i send a package to my brother in Ghana 2day ago in ganzenoort cigo but i did not put his phone number so i don’t no if you guys can sent the number to the person that we deliver it in Ghana please
Kragen over een post bezorgen,afloop vrijdag,kenteken VN-579-K huurde auto van Bo-Rent.nl , bij 1186 DM, krijgsman,19 Amstelveen ook bij LG in zelf gebouwd.
Waarom moet ik voor aangetekend betalen, en word dan toch nog gewoon in de brievenbus gedaan, geen handtekening van mij, ga verder op onderzoek uit.
Waarom moet ik voor aangetekend betalen, en word dan toch nog gewoon in de brievenbus gedaan, geen handtekening van mij, ga verder op onderzoek uit.
Beste PostNL,
Ik wil graag dat u zo snel mogelijk contact met me opneemt, alsjeblieft .
Mijn nummer is 0614989126.
Ik heb een doos van Nederland naar Duitsland gestuurd en deze is niet afgeleverd In de doos zitten waardevolle spullen.
Nummer een doos is
Barcode:UB219445259NL.
Help me snel alsjeblieft.
Ik heb een groot probleem met de ontvanger in Duitsland.
Groetjes Diana
I want to get information about my shipment . Can you call me back Asap
Ik ben in nood .ik heb een pakket afgegeven en ben het kaartje kwijt van het pakket .
nu zeggen ze dat het pakket nooit is gebracht bij het punt .Het is op de reinlaan in Utrecht afgegeven ..Kan u hier nog wat aan doen . Het gaat over het pakket aan Haba Trading B.V. vidaXL antwoordnummer 6o69
5902 VB Venlo
nr . 3SABRE8612584
Varom nitet braeikbar yuli telefon
Hallo
Mijn dochter heeft gisteren een ver z endlabel gekocht voor 6,75.
Helaas geen verzendlabel ge kregen via de mail
Tijd 10:39 uur
Dag zondag 6 februari
Naam Sofie Vos Ganzenweg 6 in l Lemelerveld