In een land als Nederland kunnen we eigenlijk praktisch niet zonder energieleverancier. Tenminste, niet als we er warmpjes bij willen zitten. Een van de grootste energieleveranciers van Nederland is Nuon; het bedrijf heeft bijna 2 miljoen klanten. Bent u een van die klanten en wilt u graag contact met de klantenservice van het bedrijf?
Nuon meterstanden doorgeven
Er zijn verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Nuon. Misschien wilt u iets weten over uw abonnement, of overweegt u om over te stappen naar een ander bedrijf. Het kan ook zijn dat het tijd is voor het doorgeven van meterstanden. Dan is het niet altijd de bedoeling dat u dat via de klantenservice doet.
Wij zorgen ervoor dat u met uw vraag direct bij het juiste nummer voor de meterstanden uitkomt. Als u uw meterstanden wilt doorgeven, dan garanderen wij dat u daarvoor bij de juiste afdeling terecht komt. Hoe we dat doen? Door een uitgebreid overzicht bij te houden van alle belangrijke contactinformatie van het bedrijf. En daarmee helpen we u graag!
Mijn Nuon: eindafrekening bekijken lukt niet?
Veel van uw energiezaken bij Nuon kunt u ook gewoon regelen via internet. Dat is echter niet altijd heel duidelijk en er doen zich ook wel eens storingen voor. Heeft u bijvoorbeeld bericht gekregen dat uw eindafrekening klaar staat om te bekijken, maar kunt u deze niet vinden bij ‘Mijn Nuon’? Dan is het soms handiger om even met het bedrijf te bellen.
Het kan zijn dat uw inloggegevens niet juist zijn of dat u zich nooit eerder hebt aangemeld voor Mijn Nuon. Wij kunnen ervoor zorgen dat u wordt doorverbonden met de afdeling die gaat over Mijn Nuon en die u dus kan voorzien van de juiste informatie, of u de eindafrekening zelfs toe kan sturen.
Nuon opzeggen
Stapt u liever over naar een andere energiemaatschappij en wilt u dat opzeggen het liefst zo snel en makkelijk mogelijk doen? Ook dan is het erg belangrijk om direct bij de juiste afdeling uit te komen. Niets is dan immers vervelend dan steeds doorverbonden te worden. Wij verbinden u zo door met de afdeling waar u kunt opzeggen.
U kunt de afdeling voor het opzeggen overigens ook gebruiken om te kijken of u korting kunt krijgen op uw tarieven. Die afdeling heeft meestal toestemming om dit soort beslissingen te nemen. Opzeggen kan in sommige gevallen dan toch nog leiden tot een korting die het aantrekkelijk genoeg blijft om nog even klant te blijven.
Contact met de klantenservice van Nuon
Wilt u een storing doorgeven, uw eindafrekening bekijken, meterstanden doorgeven, opzeggen of iets heel anders doen bij Nuon? Dan kunt u het beste zo snel mogelijk bellen. Wij zorgen er dan voor dat u binnen een mum van tijd contact hebt met de klantenservice van het energiebedrijf.
Als u kiest voor direct doorverbinden, dan betaalt u ook voor dat gesprek slechts 90 cent per minuut. Omdat wij een uitgebreide en actuele database hebben met alle belangrijke nummers van grote bedrijven, hoeft u nooit heel lang te wachten.
13 gedachten over “Nuon”