KPN Storing

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN Storing

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

Lees Interacties

Geef een antwoord

Ingelogd als wordpress@infotradeklanten.nlUitloggen?

23 gedachten over “KPN Storing”

  1. Geen beeld we hebben KPN molenweg 26 Oosterbeek

  2. omdat mijn telefoon steeds uitvalt krijg ik geen contact , oa met KPM.
    Hoe nu verder?

  3. Ik wil graag iemand EEN MENS aan de telefoon die mij te woord staat en die naar mij luistert, geen computerstem. Graag bellen naar 0599 332038

  4. Wat een waardeloze verbinding. Internet en tv echt waardeloos.

  5. Omgezet naar kpn en dit zou zonder problemen gaan. Nou we kunnen alleen beperkt tv kijken, gids en opgenomen programma’s zijn voorlopig niet beschikbaar. Waardeloos. Wil je bellen dan alleen tegen kisten!

  6. Naam en adres gegeven en kunnen niet uitzoeken waar de storing is ??

  7. Wat een schande vorige week 27 uur geen internet tv en wifi en vandaag weer is KPN?

  8. Waardeloos, ik wil iemand spreken om het probleem op te lossen moet er monteur komen

  9. Beste heer.
    Nu heb ik een probleem omdat u mijn kpn tv vanmorgen opeens afgesloten is ondanks de monteur van T-mobile is vandaag niet gekomen tegen onze afspraak. Hoelang vraag ik me af om een nieuwe afspraak maken?
    Nu wil mijn kpn tv moeten aangesloten worden want ik heb nog betaald. Doe graag nu
    We zijn doof en kunnen tv niet missen!
    Als een afspraak van T-mobile komt zeg ik tegen u. Oké?

Plaats een reactie