KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. in februari 2021 is de factuur 2 maal betaald. 1 maal automatische afgeschreven op 20-2-2021.en 1 maal betaald door mijn dochter n.j.j. massier te zwolle.. wilt u een bedrag terug boeken. .mijn klantnr. 1021244368. kenmerk nota: 000011175844740..
    er is eerder telefonisch contact geweest. en zou worden teruggeboekt.
    in afwachting, J. Massier te Meppel.

  2. Mijn prerpaid kaart wordt zins een halfjaar leeggetrokken. Ik bel zelden en zit thuis,waar wifi aanwezig is, regelmatig te internetten. Bellen doe ik allen als ik in Spanje zit. Zet er dan 50 euro op en bij thuiskost heb ik nog 40 euro over,. een abonnement is niet interessant. Vandaag , 25-3, naar de kpn winkel in Breda in de Ginnekenstraat getogen. Voor mij ongeveer drie kwartier lopen. De jongeman die mij te woord stond vroeg of ik een afspraak had. Dus niet. Zonder afspraak wilde hij mij niet helpen. Er was niemand aanwezig, er stond geen rij achter me. Hij vond het zeker interessanter om op zijn stoel te zitten wachten dan iemand van 73 jaar te helpen. Naar de kpn winkel, Kruisvoort Breda gebeld om dan maar een afspraak te maken. Daar werd ik vriendelijk, zonder afspraak, telefonisch geholpen met wat advies en hopelijk is het opgelost. Misschien dat iedereen wat soepeler in de omgang kan zijn.

  3. 80x bellen, verandering van contact zonder mij medeweten, facturen die niet kloppen, klantenservice waardeloos. Ik ben net 3 maanden bij de KPN

  4. Geachte Hr/Mv
    Wat ik nu niet begrijp is,daar ik een abellement heb op kpn digitenne en ik wil met de klantenservice
    dat ik daar voor moet betalen
    Mijn vraag was alleen maar waarom ik geen SBS 9 op mijn decoder heb
    MVG K.Kuipers

  5. De telefoon sluit zelf apps ed.
    Bv facebook of een spelletje start op gooit hij weg.
    Is heel vervelend sinds gisteren avond

  6. We hebben een retourkosten ontvangen, maar het abonnement wordt weer hersteld .
    Moeten de oude apparatuur retour en krijgen we nieuwe?

  7. Ik heb 56 minuten gebeld met KPN over de slechte internetverbinding. Ben er niets mee opgeschoten; kreeg wel een bericht van mijn mijn mobiele telefoonprovider. Gesprekskosten waren 1 EUR p/m! 56 EUR in totaal! KASSA voor KPN!

Plaats een reactie