T-mobile, ofwel Telekom-Mobile, is de mobiele telefonie-tak van het Duitse Deutsche-Telekom concern. Het hoofdkantoor van T-Mobile bevindt zich in het Duitse Bonn. Het Duitse concern kreeg in Nederland een groot aandeel van de markt in handen na de overname van Ben. Sinds januari 2019 heeft T-mobile ook 75% van Tele2 in handen.
Met alleen in Nederland al ruim 5 miljoen klanten en meer dan 650 T-mobile shops en servicepunten is de klantenservice van T-mobile zo ingericht dat deze altijd voldoet aan hoge kwaliteitsstandaarden. Er is voor u als klant voldoende mogelijkheid om snel in contact te komen als u er even niet uit komt.
De klantenservice pagina van T-mobile is voor u als klant ingericht om zo snel mogelijk antwoord te vinden op uw vragen. Neem direct contact op met de klantenservice door op onderstaande knop te klikken.
Openingstijden T-Mobile klantenservice
De klantenservice van T-mobile is voor vragen over uw mobiele abonnement open op werkdagen van 08:00 tot 20:00. Op zaterdagen is de klantenservice geopend van 09:00 tot 17:30 en op feestdagen en zondagen is de klantenservice gesloten. U kunt de klantenservice voor mobiele aansluitingen en abonnementen bereiken op telefoonnummer 06 – 24001200
Als u hulp nodig heeft uw vaste diensten in huis dan kunt u van maandag tot en met zaterdag van 07:00 tot 22:00 terecht. Op zondagen en feestdagen is de klantenservice van T-mobile Thuis geopend van 09:00 tot 18:00. Mocht er iets mis gaan met de verbinding van uw televisie, vaste telefoon of internet dan kunt u alle dagen van het jaar rekenen op de klantenservice van T-mobile. U bereikt de klantenservice van T-mobile thuis op telefoonnummer 0800 – 0092
Locatie klantenservice T-mobile
Als u liever een locatie van T-mobile bezoekt waar de medewerkers en vertegenwoordigers van T-mobile u kunnen helpen met al uw vragen, dan heeft u keuze uit meer dan 650 T-mobile winkels en servicepunten. In elke stad in Nederland is er een winkel te vinden waar u terecht kunt met al uw vragen. Klik hier om een winkel bij u in de buurt te vinden.
Tijdens de lockdown in Nederland gelden er in sommige gevallen aangepaste openingstijden. Lees verder om meer te lezen over afwijkingen tijdens de lockdown.
Overige contactmogelijkheden
Bij het bezoeken van de klantenservice pagina van T-mobile kunt u meteen uw vraag intoetsen in een zoekbalk. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u kiezen voor informatie over populaire service onderwerpen zoals het verlengen van abonnementen en informatie over facturen.
Als u in contact wil komen met de klantenservice van T-mobile dan kunt u naar diverse telefoonnummers van verschillende afdelingen bellen of u kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week chatten met chatbot Lotte. Als Lotte u niet kan helpen dan wordt u doorverbonden met een echte werknemer. Dit kan echter alleen binnen openingstijden van de klantenservice. Bekijk hier alle telefoonnummers van de klantenservice van T-mobile.
- Heeft u vragen over vast internet en TV? De T-Mobile Thuis Klantenservice is bereikbaar op 0800-0092.
- Bent u een particuliere klant met een mobiel abonnement? De T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
- Belt u vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200.
- Wilt u graag particuliere klant worden? Bel dan naar 0800-7123.
- Bent u een zakelijke klant? T-Mobile Zakelijk is bereikbaar via 0800-7112.
- Wilt u graag zakelijke klant worden? T-Mobile is bereikbaar op 0800-8102.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Tijdens de lockdown heeft T-mobile een beperkt aantal servicepunten geopend zodat haar klanten ook tijdens de lockdown in verbinding met elkaar kunnen blijven. Uiteraard gelden er in de winkel aangepaste maatregelen. Het is daarom verstandig om eerst te controleren of u een afspraak moet maken voor u naar een servicepunt toegaat in tijden van de corona crisis.
Door de omstandigheden rond corona kan het voorkomen dat het op de klantenservice drukker is dan u gewend bent. Het is door veel vragen mogelijk dat u langer moet wachten op in contact te komen met een medewerker. Klanten kunnen in tijden van corona rekenen op installatie en service aan huis.
De medewerkers van T-mobile houden zich strikt aan de maatregelen van het RIVM om u als klant en de bezorgers en monteurs zo veilig mogelijk te houden. Bij vragen kunt u tijdens de corona crisis het beste telefonisch contact met de klantenservice opnemen. Bij technische vragen krijgt u dan iemand aan te spreken die u over de telefoon met uw problemen kan helpen.