Wehkamp

Wehkamp is een Nederlands online warenhuis en postorderbedrijf. Het online warenhuis telt ongeveer 2,7 miljoen vaste klanten en verzend ruim 11 miljoen pakketten per jaar. U vindt bij Wehkamp een uitgebreid assortiment van ruim 400.000 artikelen van 2000 verschillende merken in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Met een klantenbestand van zo’n grote omvang is het belangrijk dat de klantenservice naadloos aansluit op de behoeften van u als klant. 

Om deze reden is de klantenservice snel en moeiteloos te bereiken. Door de ruime openingstijden van de klantenservice behaalt Wehkamp een hoge klanttevredenheid in Nederland. U kunt op verschillende manieren contact maken met de klantenservice van Wehkamp. Klik op de onderstaande knop om direct contact te maken met de klantenservice. 

Openingstijden klantenservice 

De klantenservice van Wehkamp staat 7 dagen per week tussen 08:00 en 24:00 voor u klaar om al uw vragen over bestellingen, leveringen, facturen en meer te beantwoorden. Over het algemeen is bellen de snelste manier om in contact te komen. Wehkamp geeft op haar website aan hoe lang de wachttijd op de telefoonlijn is zodat u het perfecte moment kunt kiezen om met de klantenservice te bellen. 

Als u liever voor chatten kiest dan gelden dezelfde openingstijden. Ook bij de chat, die u alleen kunt gebruiken via de app van Wehkamp, wordt de verwachte wachttijd aangegeven op de website. Als u uw social media kanalen gebruikt om contact te zoeken met Wehkamp dan kunt u na een bericht een reactie verwachten binnen 2 uur. 

Locatie klantenservice 

Wehkamp heeft geen locaties die u kunt bezoeken om de klantenservice te spreken. Om ervoor te zorgen dat de levering van uw pakket zo vlekkeloos mogelijk gaat, werkt Wehkamp wel samen met diverse servicepunten waar u uw retour kunt afgeven of een pakket kunt laten bezorgen. 

Als aanvullende service kunt u tegen betaling grote apparaten zoals wasmachines, televisies en vaatwassers laten aansluiten. De apparaten worden dan waterpas neergezet of opgehangen en de monteur vertrekt niet voor het apparaat werkt. Tijdens de lockdown gelden hier echter wel aanvullende maatregelen. Lees verder om hier meer over te lezen. 

Overige contactmogelijkheden 

Om ervoor te zorgen dat de klantenservice zo makkelijk mogelijk te bereiken is kunt u niet aleen bellen of chatten met de klantenservice. De meestgestelde vragen en onderwerpen worden behandeld op de klantenservice pagina. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden in deze onderwerpen dan kunt u uw vraag opzoeken in een zoekbalk. 

Lukt het niet om uw probleem op te lossen of komt u niet verder met de informatie die op de website te vinden is? Dan kunt u ook gebruik maken van uw social media kanalen om in contact te komen met de Wehkamp klantenservice. Zo kunt u de klantenservice bereiken via Facebook en Twitter. U krijgt doorgaans binnen 24 uur antwoord van een medewerker van Wehkamp.  

De chat is enkel beschikbaar via de app van Wehkamp. U kunt de app via de Play Store of Apple Store downloaden en via de chatfunctie contact maken met de klantenservice. De Wehkamp klantenservice reageert doorgaans binnen 10 minuten op alle vragen die u heeft. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown zijn een aantal servicepunten van Wehkamp gesloten. U hoeft zich geen zorgen te maken over leveringsproblemen of verminderde voorraad. Door het magazijn dat Wehkamp in eigen beheer heeft kunnen meer dan 400.000 producten bij u thuis geleverd worden. Het is echter mogelijk dat het servicepunt bij u in de buurt niet open is door de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus. Controleer daarom altijd uw track & trace om de actuele status van uw zending te bekijken. 

De servicediensten aan huis gaan ook gewoon door, maar de medewerker die naar uw huis komt houd zich wel strict aan de maatregelen die het RIVM aanraad om coronabesmetting te voorkomen. Zo houd Wehkamp u en haar medewerkers gezond zonder dat de service hieronder lijd. 

Wehkamp gaat ook tijdens de lockdown door met het ophalen van oude spullen, op voorwaarde dat u het oude elektronica artikel klaarzet bij de voordeur. Voor het ophalen van oude matressen geldt dezelfde voorwaarde. Mocht het voorkomen dat uw pakket is bezorgd bij een servicepunt dat door de maatregelen is gesloten, dan word uw bestelling teruggestuurd naar het magazijn. Door de drukte is de retourverwerking langer dan normaal. Als u na 14 dagen uw geld nog niet terug heeft dan kunt u het beste telefonisch contact met de klantenservice opnemen.

Plaats een reactie