Transavia

Transavia verzorgt vooral vakantievluchten naar bestemmingen in en buiten Europa. Je kunt vanuit Nederland vliegen vanaf Schiphol, Rotterdam The Hague Airport, Eindhoven Airport en Eelde (Groningen). Daarnaast verzorgt Transavia vluchten vanaf luchthaven Zaventem in België. Houd er rekening mee dat niet alle bestemmingen vanaf alle luchthavens kunnen worden bereikt. Je kunt op de website aangeven wat je vertrekluchthaven is en waar je naartoe wilt. Je krijgt dan de opties te zien voor vluchten. Wil je in contact komen met een medewerker van Transavia? Dat kan door te bellen met de klantenservice van Transavia.

Transavia is een betrouwbare vliegmaatschappij uit Nederland

Transavia bestaat al heel wat jaren en kan daarom als een betrouwbare en stabiele luchtvaartmaatschappij worden beschouwd. Het is de tweede maatschappij in Nederland naast KLM. Transavia verzorgt vooral vakantievluchten, maar ook zakelijk verkeer vliegt met deze maatschappij. Daarnaast verzorgen zij vrachttransporten naar verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Transavia heeft ook een handige app voor op je smartphone. Hiermee kun je bepaalde zaken ook gemakkelijk regelen zonder dat je naar de website hoeft te gaan. Wanneer het via de app niet lukt om bepaalde zaken te regelen, is het aan te raden om contact met Transavia op te nemen. De klantenservice zal je vervolgens helpen.

Contact met Transavia

De telefonische klantenservice van Transavia is dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur op het telefoonnummer 020 – 21 46 032. Je kunt ook contact met Transavia krijgen via Whatsapp, het nummer is 06 13 022 900. Deze dienst is eveneens 7 dagen per week bereikbaar. Contact opnemen met Transavia per e-mail is nog wel mogelijk maar aangezien een reactie volgens de website wel 3 maanden op zich kan laten wachten is het eigenlijk geen optie.

Overige contactmogelijkheden Transavia

Adres: Transavia Airlines, Piet Guilonardweg 15, 1117 EE, Luchthaven Schiphol
E-mail: niet beschikbaar
Website: www.transavia.nl
Facebook: https://www.facebook.com/transavia.nl/
Instagram: https://www.instagram.com/transavia/?hl=nl

10 gedachten over “Transavia”

  1. Diverse keren gevlogen met Transavia, altijd goed gegaan. Is een low-budget maatschappij en dat moet je dan ook verwachten. Anders zou ik wel met UAE of KLM businessclass vliegen.

    Achtergebleven bagage is vaak het probleem van systemen om de luchthavens. Pax kunnen eerste benodigdheden gewoon claimen. Ze (Transavia) houden zich aan de regels, maar niet veel meer. Bij gemiste bagage staan ze (terecht) niet toe on een volledige golfuitrusting te kopen en te verhalen. Hureb is ook een optie ! Meer verwacht ik ook niet. Mijn dure racefiets gaat niet mee met Transavia, ik neem een goedkopere mee. Dat kan best voor een paar weken !

  2. Wat een slechte bedrijf
    Door een ( te kort aan mensen) staan mensen 4 uur te wachten op hun bagage en worden deze afgescheept met een flesje water van.50 cent
    ZET ER GEWOON ETEN NEER

  3. Wij vertrekken vrijdag met Transavia uit Brussel naar Tenerife.
    We horen dat er op Brussels airport staking zou zijn.
    Wanneer meer informatie

  4. Beste,

    Wij zouden graag met jullie vliegen op 10 mei naar Mallorca. We zouden bij deze vlucht een fiets mee willen nemen in een speciale fietskoffer. Kan dit gewoon als 1 stuk ruimbagage meegenomen worden of moeten we hier nog iets speciaals voor regelen? We horen graag van u.

    Groeten Wouter Verstraate

  5. 20 minuten aan de lijn gehangen Er werd opgenomen en de dame aan de lijn verbrak de verbinding na 2 minuten
    er is 2x 6 euro afgeschreven ( 1x op 13/9 terwijl we die dag niet gevlogen hebben) ra ra hoe kan dat?

  6. Klacht ingediend en wacht al meer dan 3 maanden op antwoord?
    Ongelooflijk en wordt maar aan lijntje gehouden. Gebeld 3 weken geleden en toen zouden ze mail sturen naar betreffende afdeling en die zou wel reageren.
    Niets meer gehoord.
    Ga nu rechtsbijstandverzekering inschakelen.

  7. Bagger!!!!
    Ik ben al acht weken bezig om in contact te komen met Klantenservice over kwijtgeraakte bagage.
    Nul komma Nul resultaat, Iedereen bij Transavia verstopt zich. Ze laten je gewoon barsten.

  8. Ik kan Transavia alsmaar niet bereiken. Wij hebben een reis bij hen geboekt en willen die boeking bekijken maar lukt op geen enkele manier en ik heb daar een flink aantal vragen over. Gaan al jaren met Transavia maar ben nu zeer teleurgesteld in deze maatschappij.

  9. Door verlate vlucht met Transavia 12 mei naar Alicante . Bookingnr : NYLNQZ heb ik bij auto verhuur Goldcar €174 bij moeten betalen .Vanwege de late vlucht ben ik dus de dupe van die betaling .. En wordt ik naar Transavia verwezen . . Kunt u zo vriendelijk zijn me daarover te informeren .
    Met vriendelijk groet
    Wijnanda Annette Gertrudes Zervaas
    06 158 35 735 .
    wafassotte@hormail.com

  10. In verband met Corona hebben wij ons geld terug gevraagd. Dit heeft uiteraard even geduurd, maar uiteindelijk netjes ontvangen. We hopen dat Transavia blijft bestaan want we hebben altijd met veel plezier gevlogen. Ton en Ad

Plaats een reactie