Topbloemen.nl

Topbloemen.nl is een bedrijf dat werd opgericht in 1999 met als doelstelling om mensen blij te maken met bloemen. Topbloemen.nl is dan ook een webwinkel waar u bloemen kunt bestellen, die door een landelijk dekkend netwerk van lokale bloemisten bij u thuis worden bezorgd, of natuurlijk bij degene aan wie u de bloemen wilt geven. Na de oprichting in 1999 groeide het bedrijf snel en in 2007 werd een landelijke dekking bereikt. In 2009 waren er reeds 500 bloemisten aangesloten bij Topbloemen.nl, waarna het bedrijf in 2012 ook de Belgische markt op ging en daar in datzelfde jaar al een landelijke dekking haalde. Inmiddels bezorgt Topbloemen.nl in maar liefst 73 landen.

Als beste getest

Topbloemen.nl is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg en is daarnaast in 2016 door KASSA als beste getest. Naast bloemen kunt u ook bij Topbloemen.nl terecht voor geschenken, zoals bijvoorbeeld een flesje wijn, een lieve knuffel of een mooie fruitmand. Of wat dacht u van een bloementaart of een bloemetje dat door de brievenbus past? Op de website kunt u kiezen uit verschillende categorieën, zodat u snel kunt vinden wat u zoekt. Bijvoorbeeld een bloemetje voor een verjaardag, een opkikker voor een zieke of een bos vrolijke bloemen om te feliciteren met een geboorte. Ook rouwbloemen kunnen bij Topbloemen.nl worden besteld. Na het invoeren van de postcode laat de website u direct zien wanneer de eerst mogelijke bezorgdatum is. In sommige gevallen kunnen de bloemen nog dezelfde dag worden bezorgd.

Contactmogelijkheden

De klantenservice is op werkdagen en op zaterdag voor vragen bereikbaar tussen 8:30 uur en 17:00 uur op telefoonnummer 088 – 110 8000 (lokaal tarief). U kunt ook een e-mail sturen met uw vraag of klacht. Daarnaast is Topbloemen.nl te vinden op Facebook en Twitter.

Andere contactmogelijkheden

Vestigingsadres: Noorderdreef 60, 2153LL Nieuw-Vennep
E-mail: klantenservice@topbloemen.nl
Facebook: https://www.facebook.com/Topbloemen
Twitter: https://twitter.com/topbloemen
Website: https://topbloemen.nl/

15 gedachten over “Topbloemen.nl”

  1. Gisteren 8 mei boeket besteld met bezorging 10 mei.
    Tot op heden geen bevestiging ontvangen

  2. Ik heb een boeket besteld met vaas, maar de vaas is niet geleverd. graag oplosssen.

  3. Ik wilde net een bos bloemen bestellen. Bij het invullen van de code die ik kreeg bij mijn vorige bestelling, was de code niet juist terwijl ik die net vanaf de mail intypte. Nog extra gecontroleerd. Heb nu bestelling maar weer 😞 geannuleerd.
    Hoe is dat mogelijk?

Plaats een reactie