Tele2 staat als provider bekend om de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van haar diensten zoals televisie, internet en bellen. Zoals bij elke andere aanbieder, kan er soms sprake zijn van een storing of andere problemen. De klantenservice van Tele2 doet er in die situaties alles aan de zaak zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
De Tele2 klantenservice is op verschillende manieren te benaderen. Veel mensen kiezen voor telefonisch contact, maar een groeiend aantal klanten maakt tegenwoordig gebruik van de webcare diensten van het bedrijf. Welk kanaal u ook kiest: u wordt over het algemeen snel en professioneel te woord gestaan.
Klantenservice Tele2 0800 mobiel telefoonnummer
De telefonische service afdeling van Tele2 is via verschillende telefoonnummers te bereiken. Heeft u een mobiele telefoon en maakt u hiervoor gebruik van een mobiel Tele2 abonnement? Dan kunt u direct snel, makkelijk en gratis in contact komen met de telefonische klantenservice via nummer 1200.
Belt u vanaf een vaste telefoonlijn of heeft u een mobiel abonnement bij een andere provider? Dan zult u contact moeten zoeken via het reguliere nummer van de klantenservice: 085-8889705. Als u uw telefoon snel wilt laten blokkeren na verlies of diefstal, is hiervoor een speciaal gratis nummer beschikbaar: 0800-2199.
Tele2 bellen: wat zijn de openingstijden?
De telefonische ondersteuning van Tele2 is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur. Op zondag is de helpdesk korter geopend, van 12.00 tot 19.00 uur. Voor zakelijke klanten biedt de provider aparte telefoonnummers, waarbij het juiste nummer afhankelijk is van de cijfers in uw klantnummer.
Bent u een zakelijke klant en begint uw klantnummer met het cijfer 1? Dan kunt u de helpdesk maandag t/m zaterdag bereiken van 09.00 tot 21.00 en zondag van 12.00 tot 19.00 via telefoonnummer 020-7544475. Begint uw klantnummer met een 9? Bel dan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 met 020-7501611.
Online klantenservice een vraag stellen
Een uitzondering geldt voor zakelijke klanten die ook hosting en een domeinnaam afnemen. Zij kunnen op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 contact opnemen met 024-7070707. Bent u online veel actief maar bent u een particulier? Dan kunt u de klantenservice ook benaderen via Facebook, Twitter of het speciale Tele2 forum.
Via de social mede kanalen wordt u geholpen door Tele2 klantenservice medewerkers die binnen de openingstijden van het bedrijf reageren, terwijl op het forum ook veel andere leden van de provider actief zijn. Zo krijgt u snel antwoord van mensen die in het verleden dezelfde problemen hebben ondervonden als u.
ZEER SLECHT
Hallo,
Door het afsluiten van mijn EMAIL ADRES heb ik kosten moeten maken om erachter te komen wat er aan de hand was.
Via mijn computerwinkel kreeg ik te horen dat het was afgesloten, want ik was geen klant meer.
Vorig jaar na het oversluiten naar KPN heb ik nog gebeld met tele2 met de vraag of mijn email account bleef bestaan.
Het antwoord was duidelijk: geen probleem het bleef gewoon bestaan zoals het was.
22 September werd het wel afgesloten zonder enig bericht per email of brief. Wat je wel zou verwachten van tevoren.
Mijn schade is tot nu toe: 50,00 Euro dat wil ik wel graag terug hebben.
Voor de veiligheid wil ik U vragen om het antwoord per brief te sturen. Je weet maar nooit.
Op deze manier moet ik laten weten hoe ze omgaan met de klant.
Sowieso de beste, ik betaal echt de helft van wat ik eerst deed. en nu alles onbeperkt!!!
Jammer dat ik niet word teruggebeld door de klantenservice. Heb meerdere malen contact met jullie opgenomen en jullie beloven mij steeds terug te bellen, maar dat gebeurd niet.
Helaas ben ik gister mijn telefoon verloren en wilde ik graag een nieuwe simkaart bestellen. Jullie hebben mij direct kunnen helpen, heel veel dank hiervoor en hopen dat mijn telefoon weer boven water komt.
Graag ontvang ik het telefonummer van TEL2 Klantservis
Gewoon goed!
ik heb een mobiele Telefoon gevonden Wiko
met een simkaart an Jullie Sim Nr 89314227511304411897
hebben jullie een adres van deze klant zodat ik de
Telefoon kan opsturen naar deze Klant van jullie
adres straat naam huisnr en postcode en Plaatsnaam.
Waar kan ik terecht voor vragen over mijn tele2 televisie en internet aansluiting?