Qurrent

Qurrent is een nieuwe energiemaatschappij. Sinds het vrijgeven van de energiemarkt enkele decennia geleden is er flinke concurrentie ontstaan voor de levering van gas en elektriciteit. Qurrent probeert zich hierin te onderscheiden door “knalgroene energie” te leveren. Deze groene energie komt ook nog eens uit eigen land. Volgens de Consumentenbond is Qurrent al meerdere jaren de grootste leverancier van groene stroom in Nederland. Qurrent werd opgericht in samenwerking met de Stichting DOEN en de Natuur- en Milieufederaties. Het doel is daarbij niet om zoveel mogelijk winst te maken. Het doel van Qurrent is om zijn klanten zoveel mogelijk te stimuleren om zelf energie op te wekken en daarnaast zoveel mogelijk op energieverbruik te besparen door milieumaatregelen te nemen.

Hand in hand met Feyenoord

Qurrent is de hoofdsponsor van voetbalclub Feyenoord uit Rotterdam. Volgens beide partijen is dit een ideale kans om groene stroom bij een groot publiek onder de aandacht te brengen. Als je klant wordt bij Qurrent krijg je een tegoedbon voor de Feyenoord Fanshop, op deze manier probeert het bedrijf met name fans van de club over te halen om over te stappen naar Qurrent. Dit kan natuurlijk ook ene nadeel zijn, omdat verstokte fans van andere clubs de overstap dan niet snel zullen maken.

Contactmogelijkheden

De klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 088 – 777 – 1200 (lokaal tarief) van mandag tot en met donderdag van 8.30 tot 19.00 uur. Op vrijdag kunt u bellen tussen 8.30 en 17.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur. Op de website staat aangegeven dat het rustig is bij de klantenservice tussen 9.00 en 9.30 uur en tussen 15.30 en 17.00 uur.

Andere contactmogelijkheden

Vestigingsadres: Willem Fenengastraat 23, 1096 BL Amsterdam

e-mail: U kunt uw vraag stellen via een contactformulier op de website

Facebook: https://www.facebook.com/Qurrent

Twitter: https://twitter.com/Qurrent

Youtube: https://www.youtube.com/user/Qurrent

Website: https://www.qurrent.nl/

3 gedachten over “Qurrent”

  1. Lekker makkelijk nu wij zon slimme meter in de meterkast hebben. We krijgen maandelijks keurig een rapport over ons verbruik.

  2. Ben vorig jaar klant geworden van Qurrent, Feyenoord <3! Bevalt prima, heb er problemen van.

  3. Afgelopen week werd ik gebeld om mijn energiecontract te verlengen, een heel vriendelijk meisje dat mij alles goed heeft uitgelegd. Heb het contract weer voor 3 jaar verlengd, super om te zien dat er nog zulke vriendelijke klantenservice medewerkers bestaan.

  4. Uitstekende energieleverancier die met de klant meedenkt. We zijn goed geholpen bij het afsluiten van een nieuw abonnement voor onze nieuwbouwwoning.

Plaats een reactie