U zocht: PostNL klantenservice
Informatie over PostNL nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.
Waarom met PostNL contact opnemen?
Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?
Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina
Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.
Mogelijkheden voor contact met PostNL
De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.
Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?
Patrick Smink zegt
Ik heb een jas besteld bij fruugo.com referentie nummer 33635310 ik heb de jas geretourneerd zonder track and trace nu heb ik al een tijdje niks gehoord. Mijn vraag met het referentie nummer kunnen jullie daarmee traceren waar dat pakket is en wat ermee gebeurt is? Vriendelijke bedankt.
Khadija zegt
Beste heer/mevrouw,
Tijdje terug is pakketje gestuurd naar mij, maar ik was niet thuis het ging om het pakket (ktb hnea ra9em dyel pakket) en er was ook een andere pakket die nog gestuurd moest worden maar jullie hadden mijn postcode niet en de ordernr daar van is: ( dir ra9em dyel post wella dyel dik 7wayesh li ma 3ando postcode) hoop spoedig geholpen te worden met vriendelijke groet,
Khadija Boulehoual
At Weerd zegt
Groeten!
Wij kregen betalingsherinneringen. voor porto met te weinig postzegels maar wij hebben op het 28 januari betaald via de bank. het zijn u02.220121.375158 en u02.220121.375263
Fam Weerd
Giovanni zegt
Dit is echt belachelijk. Ik krijg een kaart met code in de brievenbus en vervolgens werkt die code niet en inmiddels 3dagen later nog geen pakket ontvangen en er staat ook niet wie de afzender is.
Klantenservice is niet te bereiken alleen een kut robot die je communiceert in cirkels.
Nergens is een telefoon nummer bekend, maar ze willen je via een link doorverbinden voor 1€ pm, over mijn lijk. Ik ga wel uitzoeken hoe ik aan mijn pakket kan komen
Wanneer doet iemand iets hieraan
Arkadiusz Zawadzki zegt
incorrectly delivered package my address is De maas 2 Best 5684PL this is My order number 3SAURR7650850
Michał Twardowski zegt
You’re hiring thieves. My parcels have been stolen on a few occasions.
R.van Ravesteyn zegt
Express Pakket uit Australia track & Trace LK138188745AU niet ontvangen.
Wel Inklaringskosten betaald € 14,15 29 december 2021.
Tot nu toe niets gehoord.
Postcode 1251 TR
Dolf van Geffen zegt
Slechte bezorging misschien 1keer in de week post op de ap staat dat er post onder weg is maar komt dagen later
Nauta zegt
Slechte service Ik heb een accu besteld zou gisteren tussen 14.00 uur en 16.00 uur worden bezorgt daarna tot 22.00 uur. Nu moet ik het zelf maar ophalen bij Gamma Harlingen heb 123 accu gebelt dat ik het daar laat liggen, ik hoef het nu niet meer.
Marcel Aalbregt zegt
Mijn aangetekende brief lag al op 20 december 2021 bij de koerier om het te bezorgen.
Het is nu 3 januari 2022 en ….. de aangetekende brief is er nog steeds niet.
Telefonisch kan ik postnl niet te pakken krijgen omdat alle nummers geblokkeerd zijn.
En dat om 15:45 uur. Dat lijken me toch normale openingstijden, toch? Zijn we verstoppertje aan het spelen postnl?
Volgens het track en trace systeem gaat de brief nu terug gestuurd worden naar de afzender, echter…….
Als ik in het track en trace systeem kijk dan zie ik mijn volledige en correcte gegevens staan.
Waarom is deze brief dan nog steeds niet bij mij bezorgd?
Om je groen en geel aan te ergeren.
En dan zetten ze bij de (niet) beschikbare telefoonnummers ook nog KLANTENSERVICE!!!
Dat klinkt als een dreigement.
Postnl ga je schamen.