Ov-Chipkaart

De Ov-Chipkaart maakt het mogelijk dat je overal gemakkelijk kan reizen. Of je nu met de trein, bus, tram of metro gaat. Het maakt ook niet uit met welke maatschappij je reist. Overal kun je in- en uitchecken met jouw persoonlijke Ov-Chipkaart. Of je nu een student, zakenman of gepensioneerde bent. Met een Ov-Chipkaart kun je zonder gedoe door heel Nederland reizen. Geen gedoe met kaartjes meer. Loop het station is, check je Ov-Chipkaart in bij de poortjes en stap zo gemakkelijk de trein in. In de bus check je jouw Ov-Chipkaart in bij de chauffeur. Vergeet niet altijd weer uit te checken.

Reis onbezorgd door heel Nederland met jouw persoonlijke Ov-Chipkaart

Om te kunnen reizen heb je een saldo nodig. Dit saldo zet je op je Ov-Chipkaart bij een automaat op een van de vele stations. Om het nog gemakkelijker te maken, kun je dit ook online doen. Ga naar je eigen account en waardeer zo je Ov-Chipkaart op. Ook kun je er een persoonlijk abonnement opzetten. Of je nu veel doordeweeks reist of juist in het weekend. Kies een abonnement dat perfect aansluit op jouw persoonlijke levensstijl.

Contact met Ov-Chipkaart

Een urgente vraag? Bel dan naar 0900-0980. Dit nummer is iedere dag bereikbaar. Van maandag tot en met vrijdag kun je dit nummer bereiken tussen 07.00 en 21.30. En in het weekend tussen 10.00 en 16.00. Is de vraag minder urgent? Stel dan je vraag via het contactformulier. Het duurt maximaal 3 dagen voordat je hier een reactie op krijgt. Stel je liever online je vraag. Dit kan op de Twitter pagina van Ov-Chipkaart. Stel je vraag op werkdagen tussen 08.30 en 17.00.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Hoofdkantoor Translink, Stationsplein 151/157, 3818 Le Amersfoort
E-mail: onbekend
Website: https://www.ov-chipkaart.nl/home.htm#/
Facebook: https://www.facebook.com/people/Ov-Chipkaart/100011236333832
Twitter: https://twitter.com/ovchipkaart?lang=nl

Plaats een reactie