U zocht: Nationale Nederlanden klantenservice
Informatie over Nationale Nederlanden nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Er zijn ruim 17 miljoen Nederlanders, maar er is maar één Nederlander zoals jij. Nationale Nederlanden staan altijd voor je klaar. Wat belangrijk is voor jou, is belangrijk voor Nationale Nederlanden. Nationale-Nederlanden is een financiële dienstverlener en het bekendste verzekeringsmerk van Nederland. Dit bedrijf biedt diensten en producten aan op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bankactiviteiten. In Nederland heeft Nationale-Nederlanden al meer dan 6 miljoen klanten in Nederland. Al meer dan 175 jaar staat het team van Nationale-Nederlanden klaar voor haar klanten.
175 jaar ervaring
In 1845 is het bedrijf al opgericht als brandverzekeraar. Sinds de fusie in 1963 is het bedrijf Nationale-Nederlanden geworden. Al meer dan 175 staat Nationale-Nederlanden klaar voor de wensen van klanten. In deze tijd heeft Nationale Nederlanden zich aangepast aan de veranderende technologische en maatschappelijke ontwikkelingen en dit blijft het bedrijf doen in de toekomst. Nationale Nederlanden is deel van NN Group. Deze groep van internationale financiële dienstverleners is actief in 18 landen. De NN Group heeft al meer dan 17 miljoen klanten verdeeld over Europa en Japan.
Contact met Nationale Nederlanden
De klantenservice bij Nationale Nederlanden is erg belangrijk. Ze staan dan ook 6 dagen per week voor je klaar. Je kunt met vragen bellen naar 070-5130303. Je kunt ook contact opnemen via een contactformulier op de website. Als je naar de website gaat, kun je ook chatten met een via de Nationale Nederlanden bots, die je zo snel mogelijk met een medewerker in contact brengt. Verder kun je via Facebook ook vragen stellen. Stel je vragen van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 en van zaterdag van 10.00 tot 16.00.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Nationale-Nederlanden, Postbus 93604, 2509 AV Den Haag
E-mail: onbekend
Website: https://www.nn.nl/Particulier.htm
Facebook: https://www.facebook.com/NationaleNederlanden
Instagram: https://www.instagram.com/nn_nederland/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/nn_nederland
Geef een antwoord