Limango is een webwinkel met een breed assortiment voor de gehele familie. U kunt er de meest uiteenlopende producten voor alle leden van het gezin aanschaffen. Of het nu gaat om kleding en schoenen, speelgoed, of woonartikelen. Het assortiment verandert voortdurend, waardoor u altijd opnieuw wordt geïnspireerd door nieuwe producten. De acties hebben meestal een geldigheidsduur van twee tot vier dagen. Om van de aanbiedingen, die soms tot wel 70 procent korting oplopen, te kunnen profiteren, meldt u zich aan als lid van Limango. Daarvoor worden geen kosten in rekening gebracht. De webshop biedt de producten aan tegen aanzienlijk lagere prijzen dan zijn concurrenten.
Onderdeel van de succesvolle Otto Group
Limango is onderdeel van de Otto Group. Dit van oorsprong Duitse postorderbedrijf is op Amazon.com na de grootste homeshopping organisatie wereldwijd. Otto werd in 1949 opgericht en breidde in de jaren ’70 uit naar het buitenland. Sinds 1998 is het bedrijf online en is ook na de lancering op het web almaar door blijven groeien. Limango is een van de zogeheten ‘companies’ van de Otto Group. Vandaag de dag telt de webshop maar liefst acht miljoen leden wereldwijd. Limango koopt zijn producten rechtstreeks bij de fabrikant en weet zo flink wat kosten te besparen. Hierdoor kunt u als klant blijven profiteren van de meest aantrekkelijke aanbiedingen.
Contact met Limango
Limango streeft ernaar om al zijn klanten te voorzien van de beste service en artikelen van de hoogste kwaliteit. Mocht u ondanks dat ontevreden zijn over een artikel, of heeft u een vraag of opmerking over een artikel of Limango in het algemeen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Indien u dit telefonisch wenst te doen, dient u gebruik te maken van een Duits telefoonnummer: +49 89248850.
Overige contactmogelijkheden
Adres:Antwoordnummer 36020, 8000 ZG Zwolle
E-mail: klantenservice@limango.nl
Website: https://www.limango.nl
Facebook: https://www.facebook.com/limango.nl
Twitter: https://twitter.com/limangonl
Rot service
Ze hebben geen Nederlandse klantenservice en via de mail gaat alles zoooooo traag.
Ik heb een verkeerde retourlabel ontvangen en kon mijn pakket bij PostNL niet afgeven.
Ik ben er nog steeds mee bezig.
Echt een afrader, nooit bij limango bestellen !!
1 ster is te veel !!
Leuke site, leuke aanbiedingen…… Nadeel is dat bestellingen best wel lang duren alvorens het bezorgd wordt……..
Geachte heer/mevrouw,
Via uw website heb ik op 19-12-2022 een winterjas besteld en tot nu toe heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.
Ik krijg steeds bericht van post.nl dat mijn bestelling wordt uitgesteld en dat is niet 1 keer maar meerdere keren.
Ik heb bezorgdienst betaald om mijn bestelling thuis te ontvangen. Vandaag kreeg ik een bericht dat mijn pakket ligt bij post.nl punt vanaf 23 december maar ik kreeg nu pas bericht van post.nl. Ik wil graag het geld van bezorgen terug willen hebben. Over het artikel zelf heb ik niets te zeggen want ik heb nog niet ontvangt.
IK hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
P.C Silva
Dag
Bezorgen Julie ook in Belgie
Also ik iets bestel
Hallo,
Ik heb op 27-11-2021 een pakje retour gestuurd.
Helaas nog geen geld ontvangen.
Het betreft klantnummer: 14527062, retourzendingsnummer : 16021867
Het betreft een Sporttas “Duffles – Firecracker.
Gaarne aankoopbedrag retourneren.
Met vriendelijke groet,
Desiree Oosterholt
Onlangs een birkenstock gekocht maar per ongeluk 2 maal betaald. Het was een erg groot probleem om de klanten service telefonisch te bereiken en als ik er doorheen kwam was alles in het duits notabene. hele slechte service vond ik dat want ik spreek geen duits