KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Slechte ervaring met de servicelijn van Kpn. Niet te bereiken. !! Lees ook de andere reacties.

    Mijn email verkeer is sinds vanmorgen helemaal uit de lucht. Zomaar! Let op alles gaat per email ook dokters afspraken en Apotheek klaarliggende recepten. Enzovoort

  2. Is niet berijkbaar mijn man heeft 20 minuten moeten wachten en vervolgens was de verbinding verbroken zeer slechte zaak hebben bij kpn al onze zaken lopen we denken er hard over naar een ander over te stappen.

  3. De wachttijd aan de telefoon in een drama en veel te lang. Eerste keer heb ik 15 min aan de lijn gezeten en uiteindelijk werd ik niet geholpen en nu ben ik weer minimaal 12 minuten aan de lijn geweest om mijn abonnement te wijzigen maar krijg ik niemand aan de lijn het is een drama overweeg gewoon over te stappen door deze trage service. Je krijgt gewoon niemand aan de lijn. En tevens kun je blijven bellen heeft geen zin merk ik. Ik moet op tijd mijn abonnement opzeggen en een nieuwe aanvragen die kans krijg je zo niet eens bereikbaarheid is echt heel slecht!!!

  4. Werd van de telefoon afgegooid en niet geholpen. Zeer slechte service en geen netwerk
    Totaal geen hulp of begrip.

  5. Zojuist fantastisch geholpen door medewerkster via telefoon 0800-0105 (een 10!!). Begreep dat deze service gaat vervallen. Niet doen!!!

  6. Misschien niet de goedkoopste maar wel de vriendelijkste. Word altijd erg goed geholpen bij KPN en dat zorgt ervoor dat ik niet overstap naar een prijsvechter. Zeer tevreden!

  7. Goedemiddag, bedankt voor de klantenservice informatie. Heb gelukkig de juiste afdeling kunnen bereiken om mijn mobiele abonnement op te zeggen.

  8. Dag KPN, bedankt voor de goede service en ben vriendelijk geholpen door een meisje dat Sasha heet. Fijne dag.

  9. KPN is een prima bedrijf, maar ze mogen wel wat sneller doorverbinden. Heb erg lang in de wacht gestaan en werd vervolgens onbeschoft te woord gestaan. Ik heb naar de manager gevraagd en die heeft alles netjes met mij geregeld. Erg jammer, maar fijn dat het is opgelost.

Plaats een reactie