Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. ik heb op 18-01-2021 om 15.09 een e-book besteld en betaald bij Kobo. ik hebe tot op heden niets ontvangen.
    het boek Saskia Noord Bonuskind betaald 7.99 . bestelnummer is 16419303496.

  2. Ik kom niet in mijn account en verzoek om een nieuw wachtwoord lukt niet. Betaal elke maand voor niets. Kunt u mij helpen?

  3. Ik heb een nieuwe creditcard en nu kan Kobo mijn plus abonnement niet afschrijven. Ik probeer in te loggen maar ben mij ww kwijt.
    Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, ik kom niet verder met het wijzigen van mijn wachtwoord,. Steeds opnieuw geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding dat email en ww niet overeen komen. Wat nu?

  4. Heel slecht. Wil gegevens veranderen, maar lukt niet. Daardoor lukt het niet mijn abonnement op te zeggen. Balen

  5. Heb een ebook gekocht en niet ontvangen.
    Wel betaald

  6. Zeer slechte service, klantenservice zegt alleen door te kunnen verbinden en niet mujn problemen met ebook op te kunnen lossen.

  7. Ik heb al vele malen geprobeerd contact te krijgen via de chat maar geen enkele reactie!

  8. perfect geholpen via de KOBO chat
    ik had een e book besteld en betaald maar niet ontvangen
    was erg snel opgelost en alsnog ontvangen dus

  9. Ik kan niemand bereiken. Ik heb een nieuw email adres, maar kan dit in mijn account niet wijzigen. Ik kan nu geen boeken meer bestellen, omdat ik geen post meer krijg op mijn oude adres. Slechte klantenservice.

  10. Ik heb een slechte ervaring. Kan niemand bereiken alleen een robot die geen antwoord kan geven. Het lukt mij niet om mijn creditcard gegevens te wijzigen of in te loggen. Erg slecht dat je alleen voor veel geld naar het buitenland kan bellen. Een ontevreden klant

Plaats een reactie