Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. Zeer slechte service ,
    Mijn pakket is niet bezorgd ,dhl geeft aan retour .
    Ik was op de bezorg datum thuis .
    Maar nu ,nr 5017

  2. Kunt u mij adviseren over het volgende:
    Mijn kobo e-reader is in bad gevallen en daardoor gaat hij niet meer aan.
    Ik kan dit vergoed krijgen van mijn verzekering als ik een schriftelijk bewijs heb dat hij niet meer gemaakt kan worden.
    Kunnen jullie mij adviseren hoe ik aan zo’n bewijs kan komen?
    Met vriendelijke groet
    Carla Mons
    carlamons@gmail.com
    tel.0653386593

  3. zeer slechte ervaring ; als belg kan ik niet eens dit nummer bellen. Dat wil zeggen dat KOBO op geen enkele manier bereikbaar is behalve via een chatbox die uiteraard alleen maar standaard vragen begrijpt.
    Zeer ontevreden over deze (non) service.

  4. Niet goed heb al alles geprobeerd
    Heb boek gekocht en kan hem niet lezen
    Als ik via chat ga geraak ik niet verder

  5. Grenzeloos digitale frustraties met klantenservice, die niet te bereieken is (digitale assistent stelt niks voor).
    Recent 2 ereaders gekocht (voor mezelf en mijn vrouw), een kobo sage en libra2.
    De ebooks die op de ereaders vermeld staan als type ‘KOBO EPUB’ kan ik enkel op de kobo libra2 downloaden en lezen, op de kobo sage krijg ik de melding ‘Oeps ! Dit document kon niet worden geopend’ Help !

  6. Klantenservice moeilijk te bereiken.heb m n e/reader opgeladen maar kom niet bij m.n boeken die er op staan.

Plaats een reactie