Ziggo

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo klantenservice

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

141 gedachten over “Ziggo”

  1. Mooie kl.tezooi, eerst tot vervelens aan toe aan de telefoon gezeten om keuzes te bepalen: : toets een een, toets een drie, toets een twee en zo nog een tijdje verder. Daarna wordt de verbinding verbroken. En dit is niet de eerste keer.

  2. perfect, snel en goed afgehandeld goede vragen gesteld en wist dus snel wat ik wilde.

    Alles werd snel en netjes afgehandeld.

  3. Hi there,
    I have been trying to get in telephone contact with yourselves for days now and I can’t get through to any of the numbers available.
    I am really struggling to install my media box. I keep getting an error.

    Please could you arrange for someone to come help me install it. I have installed my wifi and the tp-link boxes successfully.

  4. Het lukt mij (81 jaar) niet contact te leggen met Ziggo Klantenservice. Vanwege vaste telefoon die er al enkele dagen uit ligt. Probleem is met name dat ik niet weet bij telefoneren per smartphone al bellend, nummers in te toetsen. Met de vaste telefoon zou dat wel lukken, maar ligt er uit.
    postcode 6866CM 62-78

    Het is dringend

  5. Kleinzoon heeft gebels met een uwer medewerkers betreffende het volgende. Heb al ongeveer 17 jaar Ziggo TV en bellen. Ben sedert eind 2015 verhuisd van het adres Gouverneur Houbenstraat 4, naar Peter Schoenmakersstraat 6 6235CR in Ulestraten.Heb begin 2016 gebeld met een uwer medewerkers (Dacht Dhr. Vet) betreffende storing in de TV.n.l. Heb een kastje 5200C, met HDMI aansluiting. Valt wisselend uit en moet ik alle kabels opnieuw insteken en gaat het weer enkele dagen. Echter dit is meerdere malen gebeurd, en ook door mij meerdere malen bij jullie gemeld.
    Ben 83 jaar en mijn rechterbeen deels verlamd, en ernstige vorm van Reuma. Hoe jullie met klanten omgaan vind ik hoogst onvriendelijjk, en het rest mij nog te zeggen dat ik ga kijken welke Provider mij beter van dienst kan zijn.
    Voor ong. 70 euro per maand zal zeker een ander Provider te vinden zijn.

  6. Niet te bereiken telefonish,belachelijk dat je niemand aan de lijn krijgt persoonlijk,
    En wat nu ,weet niet of we nog lid blijven, we ontvangen toch alles al slecht en geen radio meer.

  7. Het is een ramp om bij Ziggo informatie te krijgen over defecte digitale radio ontvanger.

  8. Tja..tja…Het ligt niet aan de vriendelijkheid van de medewerkers. Maar of ….”Ziggo het u zo makkelijk mogelijk wil maken”…heb ik mijn zéér grote twijfels over. Ondergetekende is mentor van een oudere dame . Daarnaast heeft ze ook een bewindvoerder.. In het levensritme van mevr. van T past het stipt om 17 uur de TV aan, dan eten en daarna naar bed. Plots begin juli had ze geen ontvangst meer. De brief van Ziggo daar over had ze niet begrepen en laten liggen. Kortom ze zou een kastje moeten aanvragen om weer aansluiting te krijgen. Daar zijn heeeeel wat telefoontjes van zowel mij als van de bewindvoerder overheen gegaan voordat het kastje er eindelijk kwam. En nu is het wachten op een aansluitmonteur. Bij Ziggo is duidelijk niet bekend wat een mentorschap betekent, Ik heb sterk de indruk dat Ziggo absoluut niet in de gaten heeft dat er heel veel dummies en ouderen zijn, voor wie dit soort technische zaken absoluut onbegrijpbaar en onhandelbaar zijn….Misschien moeten ze het ook voor die groep een keer ”makkelijk maken”.. Saluut, Ruud

  9. Ongelofelijk, ik neem aan dat er daar aan die kant NIEMAND is die de mail die gezonden wordt echt LEEST.
    Wat is het geval, Ik heb gevraagd, naar aanleiding van het niet meer leveren van analoge radio signalen, wat begrijpelijk is, om mijn Mediabox Horizon om te ruilen voor een Mediabox Next. en wat gebeurt er, ik krijg een nieuwe afstandsbediening toegezonden welke al bij ons in huis is, waar ik er nu dus twee van heb gekregen, ook het kabeltje voor de analoge zenders heb ik in huis, dus naar GEEN van dit alles heb ik gevraagd.
    Ook aan de digitale radio-ontvanger heb ik NIETS want, bij dit alles moet ik de televisie, de ontvanger, de mediabox en mijn versterker aanzetten om dit digitale signaal te kunnen horen, het zal toch zeker niet de bedoeling zijn om al deze apparaten in te moeten schakelen.
    Nu heb ik in uw beschrijvingen op Google gelezen, dat alleen met de Mediabox Next dit signaal direkt naar de versterker kan worden gezonden.
    Mijn vraag is dus nogmaals, kan ik de Mediabox Horizon om ruilen voor een Mediabox Next.
    Mijn klantnummer is: 11996314

  10. Ik heb een afrekening gekregen die ik niet ga betalen aangezien jullie niet mij hebben geholpen met het bereik in mijn woning qua bellen en tv

Plaats een reactie