Ziggo

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo klantenservice

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

141 gedachten over “Ziggo”

  1. Afstandbediening werkt meer.
    Nieuwe batterijen in gedaan maar het help niet .
    Graag en nieuwe.

  2. Goedenmorgen bij deze wil ik een klacht melden .Vanmorgen geen TV .kreeg een Heer er voor via de chat .Alles uitgelegd wat er aan de hand was. Zijn antwoord was dat het aan de coaxkabel LAG nieuwe gehaald aan gesloten .CONCLUSIE GEEN SIGAAL..Toen jullie gebeld werd mij verteld storing kan gebeuren. maar deze Heer heeft mij twee uur vergeefs laten zoeken alles over hoop .En toch storing vind dit zeer slecht .Wij denken er overna om over testappen en alles bij jullie vandaan halen .Deze Heer had dit toch moeten weten om iemand opkosten tejagen SCHANDALIG HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! mvg M Galema 8701LS BOLSWARD .

  3. wat een minder prettig bedrijf .
    2 adressen 10 jaar problemen met de t.v.
    we hebben opgezegd apparatuur terug gezonden .
    nu blijven jammer en ons niet met rust laten .
    NU……………. op het adres alb. schweitzerlaan 235 krijgen we nog steeds een factuur van . we wonen er niet meer.

    opgezegd ; alb schweitzerlaan235 2552ph den haag kl.nr 10870965 verswijveren krijbolder per 19 maart 21
    nieuewendamlaan 96 2547jl den haag verswijveren hjb

    de bewindsvoerder verswijveren r

  4. Goedenavond Dame, Heer,

    Ik ben het eens met vorige klant.

    Ik vind ook dat jullie slecht te bereiken zijn.

    Ik wil graag een klacht indienen maar waar kan ik een email adres of telefoon nummer vinden??
    op jullie te ingewikkelde site?

    MvG,

  5. Waardeloze service. Telefonisten van Ziggo blijven totaal onbereikbaar en de klant blijft met het probleem zitten. Nogmaals: compleet waarde;loos.

  6. Hallo, ik werk voor een Duitse werkgever en het 0900 nummer is voor mij niet bereikbaar. Ik wilde een email sturen maar ik zie geen contact adres om een email te sturen.
    Ik heb problemen met mijn horizon, dit blijft maar opnieuw opstarten, heb de stekker er al een paar keer uit getrokken. Niets helpt.

    Alexander van Venrooij
    Ruimtevaartstraat 34
    5175 BK Loon op Zand
    Mob: +49 151 4221 3893

  7. Geweldig, storingsdienst is na 20 uur onbereikbaar! Alsof wij overdag thuis zijn om te bellen voor een niet goed werkend Ziggo systeem. Waardeloze klantenservice!

  8. afspraak voor donderdag is niet meer nodig.
    probleem is al verholpen .

  9. Het internet van ziggo is zwaar kloten valt iedere dag wel een paarkeer uit.
    Wel verbonden maar zonder internet.
    Heb al een nieuwe router gehad maar dat haalt ook niets uit.

  10. Goedemiddag
    Ik heb een vraag aub
    Waarom mijn kost abonnement hoger dan vroeg

Plaats een reactie