Vodafone is het op één na grootste gsm-bedrijf in Nederland. Het bedrijf maakt deel uit van Vodafone Ziggo en biedt diensten voor de zakelijke en particuliere markt. Vodafone is voor ruim 5,2 miljoen mensen in Nederland de provider van hun mobiele telefoon abonnement. Een klantenservice die goed bereikbaar is, is voor Vodafone dan ook zeer belangrijk.
Op de klantenservice pagina van Vodafone vind 81% van de klanten zelf een antwoord op hun vraag. De meest gestelde vragen en onderwerpen worden op de hoofdpagina behandeld waardoor de meeste mensen zonder hulp van de klantenservice geïnformeerd kunnen worden. Als uw vraag niet op de klanten service pagina word behandeld dan kunt u op verschillende manieren contact maken met de Vodafone klantenservice.
De snelste manier om in contact te komen met de klantenservice van Vodafone is door met hen te bellen. U bereikt de klantenservice door te bellen naar één van de volgende telefoonnummers.
Bel gratis met de klantenservice van Vodafone:
1201 via uw mobiel met een abonnement bij Vodafone
0800-0094 via een vaste telefoon of mobiel
Bel gratis over een bestelling:
0800-0560 via een mobiele of vaste telefoon
Openingstijden Vodafone klantenservice
De klantenservice van Vodafone staat telefonisch van 08:00 tot 20:00 voor haar klanten klaar. Als zakelijke klant kunt u voor bestellingen tot 22:00 bij de klantenservice terecht. Als u liever een medewerker ziet dan kunt u de medewerkers van Vodafone ook bezoeken in de winkel. De winkels van Vodafone hanteren tijdens de lockdown afwijkende openingstijden waarbij de meeste winkels tussen 10:00 en 16:00 geopend zijn.
Als u liever met een medewerker chat dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht bij een medewerker van Vodafone. U chat eenvoudig met een medewerker via de website van Vodafone of via de chatfunctie in de Vodafone app. U kunt bij het gebruik van de chat rekenen op snel contact met een medewerker.
Adres Vodafone klantenservice
Vodafone winkels zijn verspreid over heel Nederland. In bijna elke stad is er een winkel te vinden waar medewerkers staan die u graag helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement, het beantwoorden van uw vragen en het verlenen van service. Tijdens de lockdown in Nederland hanteren de meeste winkels afwijkende openingstijden. Bekijk hier alle Vodafone winkels om een winkel bij u in de buurt te vinden en de openingstijden te controleren.
Overige contactmogelijkheden
Om in contact te komen met de klantenservice van Vodafone kunt u kiezen voor verschillende manieren. Vodafone biedt voor klanten met een prepaid simkaart, zakelijke en particuliere klanten verschillende telefoonnummers aan om zo snel mogelijk in contact te komen met de juiste afdeling.
Particulier
Bel de klantenservice
Via uw mobiel: 1200 (gratis)
Via uw vaste telefoon: 0800-0094 (gratis)
Bel over een bestelling
Via uw vaste telefoon of mobiel: 0800-0560 (gratis)
Zakelijk
Bel de klantenservice
Via uw mobiel: 1200 (gratis)
Via een vaste telefoon: 0800-0094 (gratis)
Bel over een bestelling (open tot 22:00)
Via uw vaste telefoon of mobiel: 0800-0500 (gratis)
Prepaid
Bel de klantenservice
Via uw mobiel: 1200 – kies optie 9 (gratis)
Via een vaste telefoon: 0800-0094 (gratis)
Als u liever met een medewerker praat via de chat of ervaringen met andere mensen wilt delen dan kunt u terecht in de chat of de community. In de community kunt u uw kennis met anderen delen en antwoord op uw vragen krijgen van mensen die ook graag anderen helpen.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Ondanks de corona maatregelen staan de medewerkers van de klantenservice van Vodafone graag voor u klaar tijdens de lockdown. Vodafone hanteert in al haar winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet uw mondmasker en de 1,5 meter maatregel niet als u de winkel bezoekt tijdens de lockdown. Vodafone is niet open voor bestellingen maar wel voor services als reparaties en dergelijke.
Voor bestellingen kunt u terecht op de website van Vodafone. Als u hulp nodig heeft bij een bestelling of andere vragen over de diensten en producten van Vodafone dan kunt u het beste gebruik maken van hun telefoonnummer of de chat die 24 uur per dag bereikbaar is. Zo kunt u in tijden van corona toch goed geholpen worden vanuit het comfort van uw eigen woonkamer.
De winkels van Vodafone zijn voor dringende zaken geopend tussen 10:00 en 16:00. U kunt telefonisch contact maken tot 20:00 en de chat wordt 24 uur per dag door een medewerker van Vodafone beantwoord. Door deze uitgebreide contactmogelijkheden kunt u als klant rekenen op een uitstekende klantenservice met snel antwoord op uw vragen en problemen zonder uw veiligheid in gevaar te brengen.
hallo jullie hebben mijm gemailt over de betaling over de betaling maar kan dat ook 23 augustus wand dan heb het het werkloon binnen douwe van der meer burgum markt 97 laat het me weten via een mail
Graag wil ik mededelen ik goed te spreken over Vodafone abonnement maar toen ik de service afdeling heb gebeld schok ik wel van mijn afrekening over de van deze maand.
Ik dacht graties was maar tot mijn verbazing moet ik 14.47 voor betalen is ook niet door u medewerkers tegen mij gezegd. Jammer
vodafone laat je tenminste 1 uur in de wachtrij staan.Een aanfluiting voor deze organisatie